Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janneke5 schreef:ikke schreef:Staat er weer eentje, aantal zadels voor onwaarschijnlijk lage prijzen.
Of het dan dezelfde is of niet, eigenlijk niet eens relevant. De bedragen zijn gewoon te verdacht laag......
Ik denk dat het over mijn zadels gaat: Moeten ik mijn prijzen verhogen om wat betrouwbaarder over te komen? Geen probleem al willen jullie meer geven![]()
Tcm62 schreef:300 voor een wow is niet reeel.....
Heb nog een Passier GG en die mag weg voor 300 en dat is wel reeel. De zadels die jij opnoemt vallen niet in de nieuwprijs categorie van WOW
Tcm62 schreef:Emailadressen zeggen niks....al heet ik koningMaxima@gmail.com...ik krijg de mail toch wel en als ik die niet wil...leuk adresje toch?
janneke5 schreef:ikke schreef:Staat er weer eentje, aantal zadels voor onwaarschijnlijk lage prijzen.
Of het dan dezelfde is of niet, eigenlijk niet eens relevant. De bedragen zijn gewoon te verdacht laag......
Ik denk dat het over mijn zadels gaat: Moeten ik mijn prijzen verhogen om wat betrouwbaarder over te komen? Geen probleem al willen jullie meer geven![]()
Tcm62 schreef:En als het een zadel is wat een paar keer is gebruikt en als nieue er uit ziet? Dan is de helft van de nieuwwaarde al erg weinig...de goedkope merken met dito mindere kwaliteit leer, pasvorm, mindere zachtheid voor paard en ruiter en uitvoeing en afwerking is m.i..2e hands ook maar tussen 400- 500 waard..deze zadels worden juist minder foor gebruik..kwaliteits zadels niet..hooguit wat slijtplekken..
elenaMM77 schreef:straks betalen we allemaal een godsvermogen van minimaal de helft van de nieuwprijs voor een gebruikt zadel, alleen omdat de koper anders denkt dat hij/zij opgelicht wordt of omdat de verkoper niet verdacht wil worden van oplichting
dit is een spoedcursus hoe drijven we de marktprijs op
Tcm62 schreef:Elk normaal mens die een nieuwe wow koopt of een2 e hands voor de helft van de prijs, zal geen wow verkopen voor 300 als deze volledig goed is.
daar zit een luchtje aan...
Wat is een klein prijsje? 300 euro? En dat allemaal zonder nieuwe onderdelen te hoeven kopen?
Ik weet dat er met de regelmaat van de klok zadels overal en nergens worden weggejat en die belanden allemaal op anonieme verkoopsites..en zal zeker ook voor weinig, zo snel mogelijk weg...heemt niet weg dat dat gewoon heling is....
Is de dubbele moraal tegenwoordig, dat weet ik wel, een flink percentage wat op verkoppsites gaat is nl gestolen waar.
Het is een gokje....
Voor zo een prijs heb je mazzel dat je niet wordt opgelicht en de kans dat je een zadel van iemand hebt die nu heel ongelukkig is...
Als je bent opgelicht, sorry, maar dan eigen schuld.
Hobby schreef:Misschien een bruikbare tip voor mensen die een zadel per post willen laten verzenden. Stel als koper eerst een simpel koopcontract op en verzend dit per post na het opgegeven adres van de verkoper. De verkoper kan dan een handtekening zetten en het contract terugsturen. Pas als het contract ondertekend is aangekomen bij de koper, maakt de koper het geld over. Op deze manier kun je altijd het adres van de verkoper verifiëren en wordt de koop betrouwbaarder. Het duurt een paar dagen langer, maar kan een heleboel ellende voorkomen.