snapte dat veel beter.
Snap echt helemaal niks van Bokt Markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JuliaMaria schreef:EA. Als je meerdere producten kwijt wil dan blijf je aan de gang. Ik heb bijvoorbeeld nog ontzettend veel leuke nieuwe kleding, maar daar zitten ook veel shirtjes e.d. bij waar ik echt hooguit 3 euro voor wil hebben. Om voor die 20 dingen nou steeds zo'n onderwerp te maken...
Oscar schreef:JuliaMaria schreef:EA. Als je meerdere producten kwijt wil dan blijf je aan de gang. Ik heb bijvoorbeeld nog ontzettend veel leuke nieuwe kleding, maar daar zitten ook veel shirtjes e.d. bij waar ik echt hooguit 3 euro voor wil hebben. Om voor die 20 dingen nou steeds zo'n onderwerp te maken...
Wist je dat je ook een verzameladvertentie mag maken als de kleding in dezelfde categorie valt?
Je mag dan net als voorheen op EA bijv. een advertentie plaatsen met als titel "diverse kleding" in de rubriek "Niet Hippisch ---> Kleding" en dan in je omschrijving en middels de foto's meerdere artikelen plaatsen. Zolang het allemaal kleding is die niet in de categorie Ruiterkleding valt (dan zou de advertentie opgesplitst moeten worden) is dat geen enkel probleem.
Wuis schreef:Maar je kunt toch maar 3 foto's plaatsen??
Oscar schreef:Wuis schreef:Maar je kunt toch maar 3 foto's plaatsen??
Ik heb het even voor je getest omdat ik het exacte max. aantal niet weet, maar in mijn testtopic ben ik bij 20 foto's gestopt. Er kunnen er nog meer toegevoegd worden, maar ik weet niet exact waar de limiet ligt.
In elk geval zijn het er heeeeel veel
theedoos schreef:ik ben het ermee eens dat Bokt Markt overzichtelijker is en makkelijker zoekt.
Maar ik mis ook de 'gezelligheid' van EA.
Zoals aangegeven, je komt vaak ook dingetjes tegen waarvan je denkt; ooo ja, dat is ook handig! Of je komt gewoon zomaar iets leuks tegen..
Nu heb je dat vele malen minder.