Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Ben ik nou de enige die het een ontzettend on-overzichtelijk site vind.
Met al die foto's oogt het al gauw een al rotzooi, bovendien krijg je alle paarden te zien waar je niet eens intresse ik heb, en de gene zonder foto sla je sneller over.
Vind persoonlijk geen vooruitgang
Wuis schreef:tita schreef:Ben ik nou de enige die het een ontzettend on-overzichtelijk site vind.
Met al die foto's oogt het al gauw een al rotzooi, bovendien krijg je alle paarden te zien waar je niet eens intresse ik heb, en de gene zonder foto sla je sneller over.
Ben ik het wel mee eens.Een inleidende tekst is voor mij genoeg om te zien. Zo doe ik dat ook op MP. Door al die foto's zie je allemaal dingen waar je interesse niet bij ligt, kan best irritant zijn.
Wuis schreef:tita schreef:Ben ik nou de enige die het een ontzettend on-overzichtelijk site vind.
Ben ik het wel mee eens.Een inleidende tekst is voor mij genoeg om te zien. Zo doe ik dat ook op MP. Door al die foto's zie je allemaal dingen waar je interesse niet bij ligt, kan best irritant zijn.
Anoniem schreef:er wordt ook heel weinig bekeken merk ik...
mijn advertenties zijn binnen 2 dagen gestagneerd qua bekijkers, en reacties heb ik ook niet.
tuurlijk kan dat aan de producten liggen maar vind het wel rustig qua bezoekers.
Ashen schreef:Ik heb toevallig op dit moment een vraag over stalling in omgeving Leeuwarden uitstaan al een dag of drie. Maar het wordt amper bekeken en reacties komen er helemaal niet.
HorseTopShop schreef:Ashen schreef:Ik heb toevallig op dit moment een vraag over stalling in omgeving Leeuwarden uitstaan al een dag of drie. Maar het wordt amper bekeken en reacties komen er helemaal niet.
Daar is de boktmarkt toch ook niet voor?
Het is om dingen te kopen, verkopen, etc. Niet voor vragen over stalling. Daar is het forum voor.