Eerste indruk van de Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Eerste indruk van de Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:57

Nee krijg een boel zooi te zien die ik niet wil zien, korte kenmerken is voldoende en scrol je ook makkelijk doorheen nu gaat alles langzamer omdat je plaatjes ziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:50

tita schreef:
Ben ik nou de enige die het een ontzettend on-overzichtelijk site vind.
Met al die foto's oogt het al gauw een al rotzooi, bovendien krijg je alle paarden te zien waar je niet eens intresse ik heb, en de gene zonder foto sla je sneller over.

Vind persoonlijk geen vooruitgang

Ben ik het wel mee eens. :j Een inleidende tekst is voor mij genoeg om te zien. Zo doe ik dat ook op MP. Door al die foto's zie je allemaal dingen waar je interesse niet bij ligt, kan best irritant zijn.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:07

Wuis schreef:
tita schreef:
Met al die foto's oogt het al gauw een al rotzooi, bovendien krijg je alle paarden te zien waar je niet eens intresse ik heb, en de gene zonder foto sla je sneller over.

Ben ik het wel mee eens. :j Een inleidende tekst is voor mij genoeg om te zien. Zo doe ik dat ook op MP. Door al die foto's zie je allemaal dingen waar je interesse niet bij ligt, kan best irritant zijn.

Ik sluit me hier volledig bij aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:03

er wordt ook heel weinig bekeken merk ik...
mijn advertenties zijn binnen 2 dagen gestagneerd qua bekijkers, en reacties heb ik ook niet.
tuurlijk kan dat aan de producten liggen maar vind het wel rustig qua bezoekers.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:05

Ik heb een ad geplaatst maar krijg hem niet "open" ook al verander ik het steeds. Het blijft op "gesloten" staan. Geen reacties dus

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:57

Wuis schreef:
tita schreef:

Bij EA kreeg je zeker alle advertenties te zien en zonder foto's dus was het maar gokken wat je kreeg. Ik vind dit juist handiger, dan heb je meteen een overzicht. Plaats je geen foto dan vind ik dat laksheid van degene die de advertentie plaatst, hoeveel moeite kost dat nou? Met een foto zie je meteen wat er aangeboden wordt en kan je veel sneller selecteren wat je wel de moeite waard vind om te kijken en wat niet (uiteraard met korte titel met de nodige info).

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:00

Via de zoekoptie kon je precies krijgen wat je wilde

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:03

Kan er ook een optie komen dat je kan zien of iemand wil ruilen of niet? :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:04

Anoniem schreef:
er wordt ook heel weinig bekeken merk ik...
mijn advertenties zijn binnen 2 dagen gestagneerd qua bekijkers, en reacties heb ik ook niet.
tuurlijk kan dat aan de producten liggen maar vind het wel rustig qua bezoekers.

Klopt, ik heb ook zeer weinig kijkers.
Op EA-CO had ik binnen no time honderden kijkers, nu beperkt het zich tot maximaal 10. Totaal geen bereik meer dus.

En ik vraag me af (misschien is dat al eerder geweest), wanneer mag je je advertentie opnieuw plaatsen en moet je je eerdere advertentie dan sluiten?

Doe mij EA maar :)
De Boktmarkt heeft Marktplaats idee, maar tot noch toe denk ik dat weinig mensen van het bestaan weten.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:11

Ik vind het alleen wel super irritant dat iemand snel voor alles een aparte advertentie maak, als iemand 5 dekjes aanbiedt, dat er dan meteen 5 aparte advertenties aangemaakt worden

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:13

Zou er misschien een soort poll kunnen komen waarop gebruikers zelf kunnen kiezen wat ze fijn vinden.

Want Bart kan wel het een ander veranderen met zijn team, maar de bokkers zelf moeten er echt blij mee zijn.

Ik vind het in alle opzichten een flinke achteruitgang en oogt zo ontzettend rommelig

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:43

ik vind het enige voordeel, dat je op postcode kunt zoeken.
Verder vind ik het voor een paarden/pony's te koop categorie wel fijn dat je meteen een foto kunt zien bij de advertentie, aangezien je vaak wel een paard wilt wat je aanspreekt qua voorkomen en je dat op het oude EA niet uit de titel kon halen.
bij de andere advertenties vind ik een foto in het overzicht niet nodig, ik bedoel een bepaald merk/type/kleur dekje is voor de meesten wel bekend, dus kun je als je interesse hebt de advertentie aanklikken om de staat van de spullen te bekijken.
Ik bekijk normaliter alleen de commerciele advertenties omdat ik graag nieuw koop en niet tweedehands, dus voor mij is het niet fijn dat je daar geen aparte categorie voor hebt, voor de verkoper ook niet want die verdwijnt nu tussen de tweedehands spullen.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:43

Ik vind het gedeelte van paarden te koop er wel oké uitzien, maar paarden die te koop staan zonder foto's vaak overgeslagen. Verder vind ik het onoverzichtelijk.

Zelf heb ik ook er een advertentie geplaatst.. Staat nu zo'n 4/5 dagen, slechts 30 mensen hebben hem gezien. Bij eenmaal andermaal keken veel meer mensen, Heb je zo 200 bezichtigingen. Daar heb ik dan ook wel eens een reactie gehad, weliswaar nog niet de reactie die ik zocht. Ook ik ben dus van menig dat het tot geen enkele vooruitgang heeft geleid.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:45

Geef het even de tijd. Veel hebben nog niet uitgevonden dat de bokt markt er is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:00

Waar vinden jullie hoe vaak je advertentie bekeken is?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:06

Onder het kopje "mijn advertenties" daar staat rechts in de kolom hoeveel bezoekers er zijn geweest bij je advertenties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:08

Rinske schreef:
Onder het kopje "mijn advertenties" daar staat rechts in de kolom hoeveel bezoekers er zijn geweest bij je advertenties.

Zo, echt erg teruggelopen dan! :wow:

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:09

Heel eerlijk vind ik het maar niks. Vond het oude gedeelte fijner :j

Ashen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:48

Ik ben er persoonlijk niet zo weg van. Ik heb toevallig op dit moment een vraag over stalling in omgeving Leeuwarden uitstaan al een dag of drie. Maar het wordt amper bekeken en reacties komen er helemaal niet. ;) Wel jammer want als ik deze vraag op het forum zelf had gesteld denk ik dat ik nu al wel wat reacties had gekregen. ;) Het bereik is op dit moment veel minder dan gewoon "ouderwets" via EA.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:14

Ook ik vind het oude gedeelte veel fijner. Nu moet je elk artikel apart adventeren, wat een stuk meer tijd kost. In het oude gedeelte was je met 1 topic klaar.
Nu kijk ik ook niet meer zo snel of mensen iets zoeken wat ik toevallig te koop heb staan.
Ik vind het geen verbetering :n

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:04

Wat ik nou opvallend vind us dat de eerste reacties "oh geweldig" zijn, en nu ineens "oh ik vind het niks" :?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:23

Ashen schreef:
Ik heb toevallig op dit moment een vraag over stalling in omgeving Leeuwarden uitstaan al een dag of drie. Maar het wordt amper bekeken en reacties komen er helemaal niet. ;)

Daar is de boktmarkt toch ook niet voor?
Het is om dingen te kopen, verkopen, etc. Niet voor vragen over stalling. Daar is het forum voor.

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:25

Ik vind het wel handig.
Je kan makkelijk op een bepaald soort paard zoeken ipv alle advertenties door bladeren.
Bovendien ziet het er een stuk professioneler uit

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:27

HorseTopShop schreef:
Ashen schreef:
Ik heb toevallig op dit moment een vraag over stalling in omgeving Leeuwarden uitstaan al een dag of drie. Maar het wordt amper bekeken en reacties komen er helemaal niet. ;)

Daar is de boktmarkt toch ook niet voor?
Het is om dingen te kopen, verkopen, etc. Niet voor vragen over stalling. Daar is het forum voor.

Hmmz, voorheen gingen dergelijke vragen wel naar ea-diensten, hoewel niet logisch, ze heeft wel een punt

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:45

ik vind het erg fijn werken, het enige wat ik als nadeel soms heb is als mensen reageren dat je dan in de PB niet ziet om welke advertentie het gaat, waardoor ik soms veel moet zoeken.
Verder kijken er wel minder mensen, maar naar mijn idee wel meer geïnteresseerde mensen, want ik verkoop nu al meer dan eerst.