Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Wou ook even nog iets zeggen, maar shoot me if i'm wrong, het is gewoon een hersenspinseltje, zouden er om bokt en markt dichter bij elkaar te krijgen geen Ads zoals een banner kunnen verschijnen? Dan ben je misschien sneller geneigd om naar de markt te gaan. Eventueel kun je dan geld vragen aan diegene die dit willen voor hun Ads en daardoor meer in de kijker staan. Maar ik weet niet of dit iets is, maar het kwam in me op en ik dacht laat ik het even melden. Kan een heel slecht idee zijn ook hoor.
NkPrecious schreef:Als ik nog wat toe zou mogen voegen mis ik van het onderdeel EA vooral het Commercieel deel. Dat is waar ik altijd veel tijd doorbracht en die mij regelmatig op cursussen bracht die ik anders nooit gevonden zou hebben. Ook heb ik een keer bijna een kleine onderneming gekocht voor het maken van frontriemen!
Daarnaast plaatste ik zelf ook veel in Commercieel, met name de cursussen deden het daar goed. Als ej het nu in GP plaatst (waar ik dan onder zou vallen) bereik ik alleen maar mensen die het al kennen, terwijl ik juist mensen wil bereiken die het nog niet kennen. via het Commercieel forum lukte dat geweldig, op dezelfde manier als hoe ik aan verschillende cursussen heb deelgenomen door dit forum. In een ander topic werd mij gevraagd wat dan het 'filter' zou moeten zijn voor commercieel. Ik zou zeggen: Producten & diensten die bedrijfsmatig worden aangeboden, cursussen, en aanverwante zaken. Eerder was de regels als je 3 paarden of meer verkocht per jaar, maar ik denk dat voor paarden de markt wel weer handig is, want ik paard koop je meestal niet omdat je toevallig aan het rondsnuffelen bent.
Ik hoop dat je dit ook nog mee wilt nemen! Door het verdwijnen van Commercieel ben ik van actief lid naar inactief lid gegaan....