http://www.bokt.nl/markt/ad/163850/gedr ... -paardpony
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sannedeedee1 schreef:
0000 schreef:sannedeedee1 schreef:
Tja....eerlijk gezegd schreeuwt jouw hele advertentie heel hard 'zelfoverschatting' tegen mij. Het is fantastisch dat je de kans krijgt om ervaren paarden te rijden, maar dat wil niet zeggen dat je meteen zelf dat niveau hebt of dat je ook zelfstandig op zo'n niveau kan trainen. Ik zou zeggen, ben wat bescheidener, besef je even dat je vooral nog heel veel moet leren, laat zien dat je daarvoor openstaat en je kansen zouden bij mij een stuk hoger liggen.
sannedeedee1 schreef:
libra schreef:Ik lees ook nog wel eens in zo'n advertentie dat ze vrijheidsdressuur willen doen met de pony/paard.
Zijn voornamelijk meer jongeren van rond de 14, die dat in de advertentie hebben staan
Aan de ene kant niks mis mee, natuurlijk geeft ook wel aan dat ze niet alleen willen rijden.
Maar ik klik die advertentie gelijk weg.
Hoe reageren jullie daar op?
0000 schreef:libra schreef:Ik lees ook nog wel eens in zo'n advertentie dat ze vrijheidsdressuur willen doen met de pony/paard.
Zijn voornamelijk meer jongeren van rond de 14, die dat in de advertentie hebben staan
Aan de ene kant niks mis mee, natuurlijk geeft ook wel aan dat ze niet alleen willen rijden.
Maar ik klik die advertentie gelijk weg.
Hoe reageren jullie daar op?
Ik vind dat ook niks. Misschien heel kortzichtig, maar ik ben altijd bang dat ik of ongehoorzame paarden krijg, of paarden waar alle eigen initiatief uitgetraind is. Risico dat ik niet wil lopen.
sannedeedee1 schreef:
Tigra_ schreef:sannedeedee1 schreef:
Buiten de dingen die hier al genoemd zijn door verschillende is voor mij persoonlijk de "afknapper" de foto's. Laat eens goede foto's maken terwijl je les hebt of een ander paard aan het rijden bent. Je kan heel wat staat in je advertentie en dit zou ik dan graag toch zeker terug willen zien in de foto's van wat ik nu zie aan de foto's kan ik niet veel opmaken.
sannedeedee1 schreef:Tigra_ schreef:Buiten de dingen die hier al genoemd zijn door verschillende is voor mij persoonlijk de "afknapper" de foto's. Laat eens goede foto's maken terwijl je les hebt of een ander paard aan het rijden bent. Je kan heel wat staat in je advertentie en dit zou ik dan graag toch zeker terug willen zien in de foto's van wat ik nu zie aan de foto's kan ik niet veel opmaken.
Onderaan de advertentie staat ook al wat de reden is, ik za kunnen vragen of mijn instructrice met haar telefoon wat foto's wil maken, of ik vraag aan me vader of hij een keer kan komen kijken en dan wat foto's wil maken met zijn camere
sannedeedee1 schreef:
0000 schreef:Sannedeedee je mag hier best redenen geven voor de opmerkingen die je krijgt natuurlijk, maar daar wordt de uitstraling van je advertentie niet anders van. Als jij het zo wilt laten ook prima, maar je vraagt om advies en dat krijg je. Blijkbaar komt je advertentie op meerdere mensen wat vreemd over, het is aan jou om daar wel of niet iets mee te doen, ongeacht de reden dat je iets op een bepaalde manier erin hebt gezet.
moelly schreef:sannedeedee1 schreef:
Onderaan de advertentie staat ook al wat de reden is, ik za kunnen vragen of mijn instructrice met haar telefoon wat foto's wil maken, of ik vraag aan me vader of hij een keer kan komen kijken en dan wat foto's wil maken met zijn camere
moelly schreef:nouja, alle foto's als ze op het paard zit en geen cap draagt..