Eerste indruk van de Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 22:59

_Roosmarijn_ schreef:
Bij het kopje paarden kan je veel selecteren door middel van ruin, niveau etc. Bij dekjes, en andere catogorieen niet. Misschien een idee om dat ook toe te voegen? Nu zijn het er nog niet zoveel maar dat wordt natuurlijk wel veel. Dan wordt zoeken nog makkelijker.

Dat lijkt me wel handig ja. Onderscheid in dressuur, vhz enz.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 23:14

Misschien ook een idee om het aangespannen rijden onder 1 categorie onder te brengen.
Dus niet alleen menwagens/sulky's maar ook tuigen enzo.

Nu moet je tussen harnachement zoeken of er iets van aangespannen rijden tussen staat terwijl er al een apart onderdeel is voor de wagens.

Rinske

Re: Eerste indruk van de Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 23:22

Zouden jullie voor je tips/opmerkingen een nieuw topic willen openen? Anders wordt het wat onoverzichtelijk :) .

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 00:04

Het ziet er goed uit Bart een dikke pluim ook van mij. Ik zag dat het over bitten al gemeld was, ook ik miste dat. Straks staat het vol met hoofdstellen en dan wordt het zoeken. Maar wie weet in de toekomst.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 11:51

Het ziet er goed uit Bart!

Wat me wel opviel, al is het niet belangrijk genoeg voor een eigen topic lijkt me; bij het aanmaken van een advertentie, in firefox, werkt mijn spellingscontrole niet meer :+ Geen ramp, maar wel een beetje onhandig.

pieps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 11:56

Ik mis m als tabblad bij de index..... verder ziet t er veel beter uit dan voorheen! Kompliment!

elbee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:14

Ik vind het een enorme vooruitgang, complimenten!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:27

pieps schreef:
Ik mis m als tabblad bij de index..... verder ziet t er veel beter uit dan voorheen! Kompliment!

Hij staat nu rechtsbovenin!!! :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:28

Dyonne schreef:
Hoe worden de advertenties op de voorpagina eigenlijk gekozen/geplaatst? Gaat dit op populariteit en nieuwe?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik blijf dezelfde foto's zien als gisteren bijvoorbeeld.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:34

Daar ben ik ook benieuwd naar :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:38

Ik vraag me dat inderdaad ook af. :j :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:41

Hmm, nu staan er weer andere.. zou dat gewoon helemaal willekeurig zijn..?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:57

Het werkt wel prettig maar ik mis toch een beetje het winkelen gevoel wat het oude eea heeft. Nu kun je wel makkelijk gericht zoeken, maar het rondsnuffelen is niet meer wat het was.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 14:35

Apollo94 schreef:
Het ziet er erg leuk uit! Wat ik alleen nog mis bij de disciplines is western. :D heeft dit een reden of per ongeluk vergten?

Gr

Waar mis je western precies? Op de meeste plaatsen staat western genoemd bij de disciplines, maar kan zijn dat we het ergens vergeten zijn.

@_Roosmarijn_; we willen het aantal extra opties/categorieen een beetje binnen de perken houden. We wachten even een tijdje af tot er meer advertenties in het systeem staan en kijken dan hoe moeilijk/makkelijk het is om iets terug te vinden. Als er maar 6 advertenties gevonden worden binnen een categorie dan is het niet heel interessant om dat verder uit te splitsen met meer eigenschappen. De extra opties bij advertenties gaan we over een tijdje opnieuw naar kijken dus.

@Ardo_iggy; dat is een het gevolg van het feit dat we de categorie indeling hebben gemaakt op soort advertentie ipv op discipline. Voor aangespannen is het denk ik wel interessant om alles voor die discipline bij elkaar te hebben staan, voor dressuur is dat eigenlijk niet te doen, dat wordt dan veel te veel. Ik zag ergens anders tags genoemd worden, dat is misschien nog wel een idee waar we naar kunnen kijken. Op die manier kun je een lijst maken met 'alles dat met aangespannen rijden te maken heeft' of 'alles over western binnen een straal van 30km'.

De lijst met populaire advertenties is iets dat, door gebrek aan heel realistische testdate, tijdens het ontwikkelen nogal moeilijk in te stellen is, wordt nog aan gewerkt dus :) Suggesties voor wat er in zou moeten staan zijn welkom (in een nieuw topic) :D

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 18:07

Ow sorry misschien onduidelijk gezegd, maar bij de paarden en pony's heb basis/allround, dressuur, springen en betuig, maar geen western. Misschien kan dat er nog bij. Dat bedoelde ik O:) sorry voor de onduidelijkheid

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 18:12

Staat er bij mij wel bij?

Afbeelding

Of hebben we het nu toch over iets anders?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 18:30

Bij het plaatsen van een advertentie staat hij er wel bij, als je gewoon bij de advertenties kijkt/zoekt nog niet. Dit omdat er nog geen advertentie is geplaatst in die categorie. Als iemand een westernpaard te koop aanbied (of zoekt) dan komt hij tevoorschijn.
Zou dat het kunnen zijn?

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:19

Ooh ik denk dat dat het dan is. Dank je :D

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:41

Heel fijn dat het bijzetten van een prijs nu sneller gebeurd. :) Heel overzichtelijk om in één oogopslag te zien wat de vraagprijs is van een paard, bijvoorbeeld. Zoekt een stuk makkelijker!
Vind alleen de optie 'wildkleur' een beetje vreemd, bij de kleuren van paarden. Als vos, schimmel, zwart, bruin en bont de reguliere kleuren zijn, vind ik wildkleur gewoon bij 'overig' horen, of niet? Dat is toch een kleur die minder vaak voorkomt en prima bij 'overige kleuren' kan?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:09

Joyce_ schreef:
Heel fijn dat het bijzetten van een prijs nu sneller gebeurd. :) Heel overzichtelijk om in één oogopslag te zien wat de vraagprijs is van een paard, bijvoorbeeld. Zoekt een stuk makkelijker!
Vind alleen de optie 'wildkleur' een beetje vreemd, bij de kleuren van paarden. Als vos, schimmel, zwart, bruin en bont de reguliere kleuren zijn, vind ik wildkleur gewoon bij 'overig' horen, of niet? Dat is toch een kleur die minder vaak voorkomt en prima bij 'overige kleuren' kan?

Ben het daar mee eens. Keek net op de Boktmarkt maar inderdaad, dat viel mij ook op. Dan zijn er nog tig meer kleuren die erbij kunnen, als palomino etc.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:16

Daar liep idd al een discussie over ;) wildkleur staat er geloof ik bij ivm fjorden, maar ook ik vind get te beperkt. Zal wellicht in de toekomst uitgebreid worden

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 01:39

Ziet er erg overzichtelijk en duidelijk uit +:)+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:45

1 ding wat ik mis bij de paarden en pony's is de stokmaat.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:07

Ik mis nog dat je bij de categorie vraagprijs-teab enz nog Vaste prijs hebt staan. En bij sexe staat alleen man OF vrouw en daar zou ook iets van unie of Man en vrouw samen moeten staan want we hebben nu bijv jassen die voor beide zijn.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:09

Het lijkt mij ook handig als je aan kunt geven of je spullen nieuw, zo goed als nieuw of gebruikt zijn.