Het is net marktplaats geworden, maar dan lang niet zo fijn..

Vind het foto's kijken ook niet handig, kost best wat moeite met uploaden. Nee, laat mij maar snuffelen in EA, kon ik echt de hele dag wel doen, en goedkoop dingen kopen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:MirMy, als BM zo een verbetering is, HOE komt het dan dat elke bokker die de vergelijking kan maken tussen EA en BM zegt dat BM slechter verkoopt???
Ik zet duidelijk in mijn advertenties dat de prijs vast is, maar toch krijg ik via pb biedingen. En als ik daar wat van zeg, ben ik de onbeleefde verkoper. Ik vond EA veel fijner want de communicatie verliep openlijker.
Giolli schreef:Bedankt voor je uitleg bart. Ik snap dat oude adv. Verwijderen heel veel tijd gaat kosten als je ziet hoeveel er op staat. En er is geen mogelijkheid om dus (net als marktplaats!) Advertenties ouder dan een half jaar automatisch te verwijderen?
dat je dan dus een pb/mail krijgt met 'uw advertentie verloopt bijna'
MelanieB schreef:Giolli schreef:Bedankt voor je uitleg bart. Ik snap dat oude adv. Verwijderen heel veel tijd gaat kosten als je ziet hoeveel er op staat. En er is geen mogelijkheid om dus (net als marktplaats!) Advertenties ouder dan een half jaar automatisch te verwijderen?
Volgens mij is dat al na 6 weken op marktplaats? Is ook beter..
Magrathea schreef:MelanieB schreef:Volgens mij is dat al na 6 weken op marktplaats? Is ook beter..
Ja zoiets, dan krijg je een mailtje met "Wil je je advertentie verlengen? Klik hier" en "Is je artikel verkocht? Klik hier"
"Bekijk alle advertenties van gebruiker is ook een goeie!
Giolli schreef:Bedankt voor je uitleg bart. Ik snap dat oude adv. Verwijderen heel veel tijd gaat kosten als je ziet hoeveel er op staat. En er is geen mogelijkheid om dus (net als marktplaats!) Advertenties ouder dan een half jaar automatisch te verwijderen?
Magrathea schreef:Ja zoiets, dan krijg je een mailtje met "Wil je je advertentie verlengen? Klik hier" en "Is je artikel verkocht? Klik hier"
"Bekijk alle advertenties van gebruiker is ook een goeie!
LOLLYYwood schreef:Zou het niet via een mail doen, maar via pb.
De mails van bokt gaan bij mij rechtstreeks naar mijn 'ongewenst' omdat mijn postvak in van Hotmail anders propvol zit, op 1 dag
LOLLYYwood schreef:Ik vind persoonlijk dat de advertentie een 2-3 maand mag blijven staan. Na die periode wordt er een pb verstuurd, geen reactie daarop binnen de 2 weken (of 1 week?) > verwijderd
Maar zou het dan ook een optie zijn, om de tijd dat de advertentie online staat (dus vb 2-3 maand), de advertentie niet opnieuw geplaatst mag worden?
Nu zie ik ook dagelijks/wekelijks dezelfde advertenties van dezelfde bokkers, die ze gewoon steeds opnieuw plaatsen..
LOLLYYwood schreef:Ik vind persoonlijk dat de advertentie een 2-3 maand mag blijven staan. Na die periode wordt er een pb verstuurd, geen reactie daarop binnen de 2 weken (of 1 week?) > verwijderd
Maar zou het dan ook een optie zijn, om de tijd dat de advertentie online staat (dus vb 2-3 maand), de advertentie niet opnieuw geplaatst mag worden?
Nu zie ik ook dagelijks/wekelijks dezelfde advertenties van dezelfde bokkers, die ze gewoon steeds opnieuw plaatsen..
Giolli schreef:Ik zat zelf te denken aan max 3 maanden.
maar als adv. Sluiten en niet verwijderd worden, betekend dat als je ergens naar zoekt je zomaar een paar 'gesloten' advertenties tegen kan komen? Dat lijkt me niet echt praktisch.