Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Interessant, zo'n soort topic heb ik ooit zelf ook geopend op verzorgerspraat. Die liep/loopt? Heel erg goed.
Ik ga zo nog even het hele topic doorlezen, zit nu op mobiel en wel het e.e.a. even gelezen maar wil me er toch even beter in verdiepen wat hier allemaal gezegd word want ik vind het idee erachter top! Wat mij opvalt, en dat zie ik ook in de voorbeeld advertentie, dat het veel en veel te lang is. Veel beter is een kortere en krachtigere advertentie waarin je snel de hoofdzaken en belangrijkste dingen kunt zien.![]()
Ik zie veel lange advertenties en die worden snel over geslagen, leuk zo'n lange laptekst en een leuk verhaaltje maar het meeste haal je toch uit mail contact of wanneer iemand komt kijken bij het paard / de pony.
Ga me achter de laptop nog even verdiepen in een goede advertentie en dit topic even helemaal door lezen. Ik blijf nog even hangen in dit topic goed?
Geryon schreef:Remark schreef:Er zijn maar weinig mensen die een eigen paard hebben en denken goh ik zou graag iemand meer laten leren dmv mijn paard beschikbaar te stellen. Er zit altijd wel wat achter, of diegene heeft weinig tijd en het komt wel goed uit als ik 1 of2 dagen niet hoef te komen of diegene kan wel wat extra geld gebruiken. Daarbij gaat een paard je niks leren een paard praat niet... Een instructrice kan je wat.eren en daarbij is het mooi mee genomen dat een paar de oeveningen al kan maar geen pre.
Je moet trouwens 9 van de 10x ook mesten dus is het in mijn ogen gewoon een winwin situatie, de eigenaar heeft meer tijd en minder 'werk' aan het paard de bijrijder heeft plezier... Anders had die eigenaar bijv de dagen van de bijrijdster zelf naar stal moeten komen en de stal gaan mesten...
Heb je wel gelijk in. Maar een (hoog opgeleid) paard kan je wel degelijk wat leren hoor, zonder instructrice.Hij geeft aan als je iets fout doet en doet het pas als je het goed doet.
Als je met gevoel rijd heb je niet zozeer een instructrice nodig om het juiste knopje in te drukkenJe komt te weten wat je allemaal precies doet. Hoe belangrijk het begrenzen enz. is.
Als je ook moet helpen in de stalling zou ik sowieso geen bijdrage vragen zou ik een bijrijder willen. En als ik trouwens een bijrijder nodig zou hebben, dan zou ik echt veel liever een beginner hebben die niet veel fout kan doen, dan een zogenaamde Z ruiter die van alles kapot kan maken
Citaat:Hallo,
Ik ben een 22-jarige amazone die op zoek is naar een bijrijdpaard.
Op mijn 9e ben ik begonnen met lessen op een manege, en op mijn 13e ben ik overgestapt op bijrijd-paarden. Verder ben ik ook twee keer naar Amerika gegaan om met paarden te werken.
Dat laatste was ik ook dit jaar weer van plan, maar wegens omstandigheden heeft het helaas niet zo mogen zijn.
Nu begint het gemis van stalwerkzaamheden, verzorgen en het rijden toch wel te erg geworden, vandaar dat ik deze oproep doe.
Ik ben iemand die:
- leergierig is.
- bereid is om te lessen, zodat eigenaar en ikzelf er zeker van kunnen zijn dat het paard op een goede en vriendelijke manier gereden wordt.
- behulpzaam is en dus ook zeer zeker bereid is om de nodige stalklusjes te doen.
- zuinig is op andermans spullen en ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft.
Wegens mijn nog 0-urig contract kan ik het momenteel niet permiteren om een bijdrage te leveren. Ik begrijp en snap dat mensen hier op afhaken, maar toch wil ik het via deze weg proberen.
Mocht mijn advertentie vragen bij u hebben opgeroepen of uw interesse hebben gewekt, mail mij gerust.
Gypsy schreef:@JunkDeLuxe: Ik zou alleen die ene foto zonder cap ertussenuit vissen, die mist niemand maar het lijkt me dat zonder cap en no-go is voor een verzorger, en nu wek je een beetje een indruk alsof het niet uitmaakt.
NaomiJouke schreef:Nou mijn eigen topic is op slot gegaan omdat ik hier moet reageren
Wat vinden jullie van mijn advertentie en wat zijn jullie tips?
http://www.bokt.nl/markt/ad/151945/brui ... dvertentie