Combinatie dus!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FloMax schreef:EA was idd leuk om te snuffelen, maar Bokt markt vind ik handiger. Alleen heb ik moeite om er te komen en moet dus elke keer nog naar EA om bij de BM te komen
rexxie schreef:Markt, veel makkelijker als je iets zoekt. Klikte vaak topics niet aan door een onduidelijke titel.
Oscar schreef:Daar kan ik vrij kort over zijn: dat gaat 'm niet worden
Om maar in paardentermen te blijven: EA is een dood paard en dode paarden moet je niet voeren. We kunnen beter investeren in ons jonge veelbelovende veulen en ervoor zorgen dat het zo snel en goed mogelijk een Grand-Prix topper gaat worden
Femke schreef:Misschien is het een goede tussenoplossing om, terwijl de markt nog kinderziektes heeft, wel iets te doen dat de verkopers (en snuffelaars) tegemoet kan komen.
Door de markt bijv. een wat extra promotie te geven (bijv. zoals destijds dat bokt jubileum magazine gepromoot werd, met van die irritante balkjes bovenin bokt) en de boktmarkt ook in de forumlijst op te nemen, of direct een linkje op de voorpagina zoals in het oude EA systeem. Als mensen niet direct iets interessants zien om op te klikken, dan zullen ze vaak niet uit zichzelf gaan "zoeken" waar de markt zit. Ik weet (inmiddels) dat er rechts bovenin een linkje naar de markt staat, maar veel bokkers (waaronder ik zelf) zal dat niet opvallen, omdat ze die balk rechts bovenin verder ook nooit gebruiken.