Eerste indruk van de Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Eerste indruk van de Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:38

Oh sorry :o Had het gezien op de eerste pagina, maar ik kijk natuurlijk niet verder dan mijn neus lang is :')

Maar het ziet er keurig uit hoor!!
Heerlijk overzicht! :j

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:43

Mijn indruk: +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:47

Mijn eerste indruk is ook positief! Heel wat anders als EA, duidelijke indeling en mooi opgezet, tot nu toe dus tevreden! +:)+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:48

Fenna_s schreef:
Ik mis trouwens bij Harnachement de keuze 'Bitten'. Aangezien dat wel veel aangeboden wordt lijkt het me handig om die in 1 categorie te kunnen vinden.

Dat is een goed punt!

Verder vindt ik het er leuk uit zien, bij mij in de buurt staat er alleen nog niet veel haha.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:52

Ik kan het zo snel nog even niet vinden, maar klopt het dat als je een advertentie plaatst op Marktzaken, je deze nog niet tegenkomt in je 'eigen berichten'? Want zo weet je ook niet of er iemand op gereageerd heeft (alleen door er naartoe te gaan, maar dat vergeet je soms wel eens lijkt mij). Of krijg je hier wel bericht van dat er iemand gereageerd heeft?

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:54

Ik heb even snel gekeken en zo te zien een hele verbetering! Veel makkelijker om een voorselectie te maken.
Ik heb nog niet alle reacties hier gelezen dus mogelijk is het al genoemd, maar komt er bij 'vervoer' ook een onderdeel 'trailers/veewagens'? Is voor mij andere categorie dan menwagens... :D en ik weet niet waar ik het anders onder kan vinden.
Vast bedankt voor al het werk dat jullie hiervoor verricht hebben!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:55

Ik vind het er erg leuk uitzien vooral nu je ook op postcode kan zoeken zodat als je opzoek bent naar een verzorgpaard dat nu veel makkelijker gaat, mijn eerste indruk is dus top!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 16:57

Er is in ieder geval een 'mijn advertenties' link waar je snel kunt zien of er gereageerd is. We moeten nog kijken hoe (en of) we 'Eigen berichten' daarmee integreren (of andersom). Je kan email krijgen bij nieuwe reacties, dat zou standaard moeten gebeuren als je een advertentie hebt gemaakt maar dat gaat nog niet helemaal goed.

@Martie; Er is een "Vervoer - Trailers en vrachtwagens" categorie maar die zie je (nog) niet op de hoofdpagina omdat er nog niets in staat. Zie je wel bij het maken van een nieuwe advertentie.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:16

Snel en makkelijk in gebruik! Heb meteen maar 't een en ander geplaatst om te testen en het bevalt me goed!
Misschien omdat ik marktplaats zo gewend ben, maar ik zou toch liever de rubrieken aan de zijkant hebben staan zodat je niet steeds hoeft te scrollen. Maar klein detail, dit kan ook wennen.
Mooie vooruitgang Bokt! +:)+

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:18

Super bedankt, ik zal het in de gaten houden :).

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:22

BartVB schreef:
Er is in ieder geval een 'mijn advertenties' link waar je snel kunt zien of er gereageerd is. We moeten nog kijken hoe (en of) we 'Eigen berichten' daarmee integreren (of andersom). Je kan email krijgen bij nieuwe reacties, dat zou standaard moeten gebeuren als je een advertentie hebt gemaakt maar dat gaat nog niet helemaal goed.

Persoonlijk zit ik niet op een email te wachten wanneer er iemand op mijn advertentie gereageerd heeft.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:23

Doma_clasica schreef:
BartVB schreef:

Persoonlijk zit ik niet op een email te wachten wanneer er iemand op mijn advertentie gereageerd heeft.

Functie van maken die je aan kan vinken mocht je deze berichten toch willen ontvangen. Voila, oplossing. :P

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:48

Eerste indruk, het is heerlijk overzichtelijk!
Maar hoe zit het met de advertenties die laast nog zijn aangemaakt? Moeten we deze dan opnieuw invoeren bij "Markt" ?

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:49

magda_90 schreef:
Fenna_s schreef:
Ik mis trouwens bij Harnachement de keuze 'Bitten'. Aangezien dat wel veel aangeboden wordt lijkt het me handig om die in 1 categorie te kunnen vinden.

Dat is een goed punt!

Verder vindt ik het er leuk uit zien, bij mij in de buurt staat er alleen nog niet veel haha.

Bart? ^ O:)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:59

Fenna_s schreef:
Zo kun je dus niet snel zien wat de adverteerder nog meer te koop heeft?
Het is nu bijna het zelfde als marktplaats, erg onhandig dat je elk product apart moet invoeren. Geef mij ook maar de oude ea terug waarbij je in het topic kon reageren, maar dan met de nieuwe naam. Toen werd er naar mijn idee ook veel meer verkocht.

Dit vind ik aleen maar goed. Uit een titel: opruiming. Kan ik iet halen of er wellicht iets voor mij tussen zit.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 18:10

Bitten hebben we over nagedacht, we willen de lijst met categorieen eigenlijk zo kort mogelijk houden, het is nu al een flinke lijst. Over een tijdje gaan we kijken hoe de 'overige' categorieen eruit zien. Als er bij harnachement b.v. 40% bitten in staan dan is het waarschijnlijk wel handig om daar een losse categorie van te maken :j Tot die tijd nog even 'overige' dus.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:22

Ik mis inderdaad ook de optie 'bitten'.

Verder ben ik heel positief. Het is heel makkelijk in gebruik in zowel het vinden van advertenties als in het maken van advertenties. Ik vind het heel overzichtelijk.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 18:46

Ik ben richting oud/nieuw viering. Maak het allemal niet al te stuk, bugfixen gaat maandag (of misschien morgen later op de dag) weer verder :)

Iedereen een heel fijne avond gewenst!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:46

Veel plezier Bart!

Enneuh een beetje vertrouwen in ons mag wel he. :P

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:10

Inderdaad.. wat een vertrouwen :P
Jij ook een fijne avond Bart!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:16

Wat ziet dit er gaaf uit en wat tof dat het nog gelukt is zo op de valreep :D

Ik zou onder de categorie ruiter 'wedstrijdkleding' ook passend vinden :) (afgekeken bij eBay)

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:20

aik vind het al super goed eruit zien wel jammer van de muffins.... maar toch :))
fijne avond Bart :)

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:45

Het ziet er erg leuk uit! Wat ik alleen nog mis bij de disciplines is western. :D heeft dit een reden of per ongeluk vergten?

Gr

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:50

Geniet ervan Bart!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 21:42

Bij het kopje paarden kan je veel selecteren door middel van ruin, niveau etc. Bij dekjes, en andere catogorieen niet. Misschien een idee om dat ook toe te voegen? Nu zijn het er nog niet zoveel maar dat wordt natuurlijk wel veel. Dan wordt zoeken nog makkelijker.