Maar het ziet er keurig uit hoor!!
Heerlijk overzicht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Er is in ieder geval een 'mijn advertenties' link waar je snel kunt zien of er gereageerd is. We moeten nog kijken hoe (en of) we 'Eigen berichten' daarmee integreren (of andersom). Je kan email krijgen bij nieuwe reacties, dat zou standaard moeten gebeuren als je een advertentie hebt gemaakt maar dat gaat nog niet helemaal goed.
Doma_clasica schreef:BartVB schreef:Er is in ieder geval een 'mijn advertenties' link waar je snel kunt zien of er gereageerd is. We moeten nog kijken hoe (en of) we 'Eigen berichten' daarmee integreren (of andersom). Je kan email krijgen bij nieuwe reacties, dat zou standaard moeten gebeuren als je een advertentie hebt gemaakt maar dat gaat nog niet helemaal goed.
Persoonlijk zit ik niet op een email te wachten wanneer er iemand op mijn advertentie gereageerd heeft.
magda_90 schreef:Fenna_s schreef:Ik mis trouwens bij Harnachement de keuze 'Bitten'. Aangezien dat wel veel aangeboden wordt lijkt het me handig om die in 1 categorie te kunnen vinden.
Dat is een goed punt!
Verder vindt ik het er leuk uit zien, bij mij in de buurt staat er alleen nog niet veel haha.
Fenna_s schreef:Zo kun je dus niet snel zien wat de adverteerder nog meer te koop heeft?
Het is nu bijna het zelfde als marktplaats, erg onhandig dat je elk product apart moet invoeren. Geef mij ook maar de oude ea terug waarbij je in het topic kon reageren, maar dan met de nieuwe naam. Toen werd er naar mijn idee ook veel meer verkocht.