Zie geen advertenties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Zie geen advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 15:35

Heb net Bokt Markt geopend. Staan de advertenties in, maar als ik er 1 wil openen krijg ik een blanco scherm te zien. Voorheen werkte het wel! Gebruik browser Firefox.

Bij Internet Explorer zelfde verhaal, blanco pagina bij openen avertentie...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:06

Edit Had nieuw topic geopend, staat ie hier. Vaag.

Eline

Re: Zie geen advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:02

Heb je al geprobeert of het werkt om je cookies / tijdelijke internetbestanden te verwijderen? Zie bijvoorbeeld deze link.

En/of: heb je iets veranderd aan je systeem in de tussentijd, nieuwe virusscanner, een adblocker, of iets anders?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:23

Ik heb hetzelfde probleem. Al sinds de Markt bestaat. Er is niets veranderd aan de instellingen of het systeem. Bokt staat geregistreerd om cookies van te accepteren, dus ik snap het ook niet.
Gebruik wel IE8, al zou dat niet uit mogen maken lijkt me.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:57

Klopt Siamsmeesje, systeem is ook getest op IE 8, dus dat kan het probleem niet zijn.

Helpt het om je cookies/tijdelijke internetbestanden te verwijderen? En zo nee:
Zou je een screenshot voor me kunnen maken van wat je ziet? En heb je een adblocker (zie je normaal banners op Bokt of niet) en wat is je virusscanner?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:27

Een adblocker heb ik wel, maar dat is gewoon het beveiligingsniveau van de computer. Dat is ook met het vroegere EA nooit een probleem geweest.
En aan een screenshot zie je echt helemaal niets... Een groot wit vlak met linksonderin de melding "Gereed".
Maar ik ga even kijken of het me lukken wil, en dan stuur ik je die.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:34

Kan je de adblocker tijdelijk uitzetten en kijken of je dan wel advertenties kunt bekijken?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:41

Dat zal wel kunnen, maar dat doe ik dan eenmalig. Want het is gewoon de beveiliging van Windows, en die zet ik liever niet permanent laag/normaal.
Moment....

Edit: na het terugzetten van de privacy-instellingen naar normaal blijft het probleem, een heel wit scherm. Dus dat is duidelijk niet de oorzaak.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 22:06

Alle instellingen van mijn pc en virusscanner zijn ok, ook in de internet browsers. Voorheen, met dezelfde instellingen werkte het wel. Nu nog steeds niet sinds ik dit topic opende.

Als hier veel mensen last van hebben, lopen ze hun koop mis of de verkoper loopt de koop mis! Lijkt me dat hier wel zsm wat aan gedaan moet worden.....

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:25

Bravura, had je mijn vraag gezien? Antwoord is eigenlijk noodzakelijk omdat dat een hoop mogelijke oorzaken van je probleem uit kan sluiten.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:39

Dit heb ik constant op deze computer. Ik kan dus de boktmarkt nog niet echt zien. Ik ga zo even kijken of het helpt met coockies uit

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 23:37

Eline schreef:
Bravura, had je mijn vraag gezien? Antwoord is eigenlijk noodzakelijk omdat dat een hoop mogelijke oorzaken van je probleem uit kan sluiten.

Ja, maar ik heb er geen ad-blocker op zitten, dat is een add-on die ik nooit heb gedownload bij Firefox. Bij IE9 zie ik ook alleen witte schermen als ik de advertenties aanklik. En....er is niets veranderd aan mijn instellingen. Eerst kon ik wel gewoon op Bokt Markt alles bekijken en van de ene op de andere dag niet meer. Kan het misschien te maken hebben met een update van een of ander programma (dat zou dan MS moeten zijn, iets anders kan ik me niet voorstellen). Zal ook even kijken bij mijn virusscanner, maar als die niet goed zou staan zou ik ook Bokt niet ontvangen...of is Bokt Markt via een heel andere site dan het forum?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:56

Is dezelfde site maar werkt wel heel anders.
Je zou idd kunnen kijken wat er gebeurt als je (tijdelijk) je virusscanner/firewall uit zet.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 16:01

:D Dat ga ik niet doen, heb niet voor niets een internetsecurity. Vreemd is dat ie het eerst wel gewoon deed en sinds de dag dat ik dit topic opende niet meer. En....er hebben er dus meer last van.....

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 16:15

Pfff....nou BartVB het heeft dus niets te maken met de browser of de virusscanner. Op de startpagina van de Boktmarkt, klik ik een advertentie open en dan zie ik een wit scherm.....Als ik echter links de "nieuwe advertenties" aan klik, kan ik wel gewoon in de advertentie met foto komen. Dus....ik denk dat het foutje bij de site zelf ligt. := Ben igg blij dat ik er nu achter ben dat ik wel advertenties kan kijken...

Aanvulling: heb Boktmarkt in de virusscanner her en der toegevoegd aan vertrouwde sites: zie nu ook de avertenties op de startpagina van Boktmarkt. _/-\o_

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:51

Over het algemeen veroorzaken die internet security/firewall/virusscanner producten meer problemen dan ze oplossen :+

Wat gebruik je specifiek, dan kan ik kijken of ik het hier kan reproduceren.
Iig fijn dat het opgelost is!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:08

Nou, zonder firewall kon ik een aantal advertenties bekijken, maar niet alles... Heel raar om te ontdekken. Maar met firewall weer precies hetzelfde. De advertenties op de voorpagina kan ik ook niet geopend krijgen. Zelfs de categoriën kan ik niet eens openen.

Heel jammer, want ik snuffelde graag rond tussen de advertenties.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 20:11

BartVB schreef:
Over het algemeen veroorzaken die internet security/firewall/virusscanner producten meer problemen dan ze oplossen :+

Wat gebruik je specifiek, dan kan ik kijken of ik het hier kan reproduceren.
Iig fijn dat het opgelost is!

Je bedoelt de internetsecurity scanner die ik gebruik? Ik gebruik Kaspersky Pure. Maar zo te lezen is het nog niet voor iedereen opgelost... :+

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:23

Hmm, ik heb ook Kaspersky. Misschien dat daar dan iets in m'n instellingen zit. Ik heb alles zo strak mogelijk staan. Zowel in Windows als in Kaspersy, maar dat is nooit eerder een probleem geweest.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 20:54

Ik heb in Kaspersky her en der Bokt Markt als vertrouwde site neer geplakt. Misschien dat dat uit maakt? Vraag me niet meer waar in Kaspersky...heb net gekeken en kan 't al niet meer vinden. :+

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:20

Dat kan een idee zijn. Ik ben ook al heel lang niet meer in Kaspersky geweest. Ik ga het eens proberen.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 22:34

En...al gevonden wat ik bedoelde? Anders ga ik morgen even voor je zoeken in de instellingen.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:00

Ben net klaar.
En geloof dat ik het heb gevonden :D

Ik heb bij de Anti-banner lijst een white-list aangemaakt met bokt.nl/markt/ erin, en nu pakt hij alles

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 23:33

Ja...dat was hem! Heb net even gekeken, daar heb ik hem ook staan!

BartVB, we zijn er uit! :D

Wat een techneuten he? :+

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 00:30

We komen er wel. Maar als jij niet had gezegd dat je Kaspersky had was ik nu nog aan het zoeken geweest :')