Hier hetzelfde ja. Waar dat aan kan liggen, geen idee... Gebruik geen Addblocker, dus dat kan het niet zijn.
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens! &if=1
Bart heeft het op zijn lijst staan maar helaas is die lijst behoorlijk lang en zal hier voorlopig nog niet naar gekeken kunnen worden. Zoeken op plaatsnaam is wel mogelijk.
Mochten er nog mensen zijn die problemen ondervinden met Google Maps op de Markt dan horen we het graag. Anders zullen we dit topic sluiten omdat het opgelost zou moeten zijn
Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid. It's not easy being green *** Kermit ***
Wat mij betreft mag hij nog even open blijven staan. De kaarten doen het weer maar kosten ook een paar honderd euro per maand Ben bezig met een alternatief...
ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo "Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje
Ik heb alle advertenties op de eerste pagina bij het openen van bokt even geopend en overal staat een pijltje op verschillende plekken door nederland dus het lijkt te werken