Ik heb een advertentie geplaatst (http://www.bokt.nl/markt/ad/21056/veel- ... g-mensport) en toen ik hem schreef was er niks aan de hand, toen ik op de knop drukte om 'm te plaatsen verschenen er in het schrijfvak eerst allemaal codes (tijdens het verzenden dus) en als ik mijn advertentie bekijk zie ik dit onderaan staan
en ik krijg het niet weg. Ik had een lijstje uit Word gekopieerd en uiteindelijk heb ik het helemaal over getypt in het vak en toen was iig de tekst midden in de advertentie weg, maar onderaan blijft het nog staan. Hoe kan dit? Komt het omdat ik een lijstje uit Word erin heb geplakt?
Kan inderdaad goed zijn dat dit misgaat omdat het uit word komt, maar, dat is niet de bedoeling. Gaat op de 'Bugs die nog opgelost moeten worden' lijst dus.
Dankjewel! Dacht zelf dat het misschien kwam omdat het lettertype/grootte van Word anders is dan dat van de advertentie, en dat 'ie 'm daarom niet pakte. Maar ik weet of het dat is.
Ik denk - maar dat is een bbehoorlijke gok - dat het te maken heeft met bepaalde 'opmaakinformatie' die Word wel in het document heeft staan, maar normaal gesproken niet laat zien. Daarvan heeft het 'Marktformulier' dan waarschijnlijk niet goed door dat ze het zouden moeten negeren in plaats van letterlijk laten zien. Maar ik kan er naast zitten. Het is nu in ieder geval weg, een tussenoplossing is om als je een volgende keer er weer last van hebt de tekst eerst in 'notepad/kladblok' te plakken zodat alle opmaak verdwijnt. Een uiteindelijke optie (dus dat de tekst gewoon goed gepakt wordt door de Markt) gaan wij dan voor zorgen.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-12 12:28
Klinkt best aannemelijk Hoop dat jullie 't kunnen vinden!