Ik was vandaag nog 2 dingen tegen gekomen die totaal niet spannend zijn maar wel even wil melden.
1. Non issue zolang er niks over een miljoen aangeboden gaat worden. Als de vraagprijs van een advertentie 999999 is dan wordt er Prijs: €1.000.000,00 gedisplayed. Als ik nu mijn advertentie weer ga editen staat bij de prijs 1e+06 i.pv. 999999 en deze notatie wordt niet geaccepteerd door de syntax check warneer ik op opslaan druk.
2. Ter info aangezien mensen normaal geen executable files uploaden. Wanneer een executable file geupload word waarbij de extentie naar .jpg veranderd is komt na het drukken op opslaan de volgende foutmelding (verder geen rare crashes dus voor stabiliteit van site geen probleem):
Foutmelding PDOException: SQLSTATE[HY000]: General error: 1366 Incorrect integer value: '' for column 'field_ad_images_width' at row 1: INSERT INTO {field_data_field_ad_images} (entity_type, entity_id, revision_id, bundle, delta, language, field_ad_images_fid, field_ad_images_alt, field_ad_images_title, field_ad_images_width, field_ad_images_height) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9, :db_insert_placeholder_10); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => node [:db_insert_placeholder_1] => 547 [:db_insert_placeholder_2] => 857 [:db_insert_placeholder_3] => ad [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => und [:db_insert_placeholder_6] => 363 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => [:db_insert_placeholder_9] => [:db_insert_placeholder_10] => ) in field_sql_storage_field_storage_write() (regel 448 van /var/www/sites/dev.bokt.nl/drupal/modules/field/modules/field_sql_storage/field_sql_storage.module).
Stop er voor vandaag mee. Zal morgen nog wel even keer verder spelen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-12-11 21:43
Odetteke bij mij staat opeens als standaard maximum prijs dit: 5084570001. heb ik niet ingevuld. Shoeffie had 10000000 als maximum prijs.
Die maximum prijs word berekend adhv de hoogste prijs in aan de filter voldoenende advertenties. Daardoor komen daar bij selectie in de filter andere prijzen te staan. Leuke feature maar inderdaad er verwarrend omdat er waarden komen staan die je als gebruiker niet opgeeft.