Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan zou ze namelijk 1.70 moeten halen
Jeanine84 schreef:Euhm, volgens mij heb ik die niet nee! Kan ik morgen wel even voor je maken..Heb het touwtje systeem geprobeerd maar of ik doe het niet goed of hij klopt nietdan zou ze namelijk 1.70 moeten halen
Jeanine84 schreef:Nou dan begin ik maar met kletsen he
Ik heb een 2.5 jarige placido merrie sinds gisteren haha
Ze komt uit een Niveau moeder! Ze is verder nog zo groen als gras en echt nog een baby! Ze is ook nog maar 1.57 maar ze staat behoorlijk hoog op de benen dus ik neem aan dat ze nog een stukje groeit!
Dit is mijn topper 'Be Impressed' (stamboeknaam: Bicarla)
Tabpy schreef:Ze staat wel op de site van Maarten. Een kennis heeft ook een Placido bij Maarten vandaan toen was ik mee met ophalen ze staat ook op de site ze heet Bowi.
Maarten heeft naar mijn idee wel leuke paarden! Waarom heb je een paard bij Maarten vandaan gehaald? Of was dat gewoon toeval?

Excalibur schreef:He, ik meld me ook weer.
@ femmefatale: Onze Elcaro merrie heet Justin en komt uit een Volckmar merrie
femmefatale1 schreef:Excalibur schreef:He, ik meld me ook weer.
@ femmefatale: Onze Elcaro merrie heet Justin en komt uit een Volckmar merrie
Aha...
Nee, dan hebben ze de looks van vaderskant gerft.. als ze zo op elkaar lijken..
Overigens lijkt die van mij héél erg op zijn papa..
)
Die van mij is nu ook krap 2.5! Dus alle tijd! Maar ze vond het gisteren al prima dat ik dr poetste! Bij Maarten op stal was ze vrij schuw maar ik ben ook zeer te spreken over de benadering van Maarten! Hij was heel rustig met dr en gaf haar alle tijd om bij hem te komen! Voltaire heeft bij mij een ook speciaal plekje! Heb ooit een karandasj x voltaire zelf zadelmak gemaakt, heerlijke merrie
Anders vraag je Maarten eens voor je uit te kijken naar een leuk paard? Hoe oud is je Pony nu?Tabpy schreef:Ja Voltaire die ogen echt spreken me zo aan!
Mijn pony is nu 18 jaar en heeft een paar maanden geleden een operatie gehad aan zn spronggewricht a.s vrijdag were met hem naar Emmeloord om te kijken hoe het ermee staat word duimen! Voor sport kan hij waarscheinlijk niet meer gebruikt worden maarja alles is nog afwachten wat we nog wel mogen en wat niet. Ik rij nu een Uniform en ga ik de o-run mee doen hij is ook een erg lief paard. Maar die Voltaire krijg ik maar niet uit mn hoofd! Dus vandaar een beetje rond kijken naar de nieuwkomers uit die lijn en wat de ervaringen zijn in de praktijk!
Ja zat ik idd ook al over na te denken om Maarten daarvoor te vragen maar veel ervaring heb ik niet met Maarten alleen dan dat hij Bowi liet zien en hoe hij ermee omging en haar in de trailer zette zo rustig. Maar jou ervaring is ook goed bij Maarten?
Ik zou hem gewoon eens laten rond kijken! Hij komt op zoveel plaatsen ik denk dat je dat met een gerust hart aan hem over kan laten! Maar wat zoek je dan? Een groen paard of al 1 met ervaring? Tabpy schreef:Ja idd, ik zag trouwens net dat ie nog een Voltaire keer nog wat heeft staan wel een beetje aan de grote kant:P Ik ga voor een groen paard lekker rustig aan samen dingen doen en je weet dan ook de geschiedenis van het paard. Wat is jou ervaring met je paard? en wat heb je allemaal al gedaan?
En ze heeft maar heel even bij Maarten gestaan dus ze is amper in de hand geweest! Ze is wel vanaf het begin heel nieuwsgierig maar nog wat terug houdend! Het begint nu een beetje te komen, ik heb dr vandaag voor het eerst heel even vast gezet op de poetsplaats en haar voetje laten geven..verder doen we nog niet veel behalve een beetje 'spelen' in de bak! Vandaag met de hond erbij..en dat vind ze allemaal prima..dan loopt ze dol snuivend rond, staartje in de lucht
En op een gegeven moment kan ik naar dr toe lopen, beloon ik dr een keer en loopt ze zo achter me aan naar het hek
en kan ik dr weer vast klikken! Ik heb ook bewust gekozen voor een groen paard, helemaal samen een band opbouwen! Dat geeft straks zoveel voordelen onder het zadel! femmefatale1 schreef:Jeanine84 schreef:Euhm, volgens mij heb ik die niet nee! Kan ik morgen wel even voor je maken..Heb het touwtje systeem geprobeerd maar of ik doe het niet goed of hij klopt nietdan zou ze namelijk 1.70 moeten halen
Daarom was ik zo benieuwd naar een standfoto..
Ooit komen er betere
Wat denk je gaat ze die 1.70 halen
)..