Ivonia ( Beaujolais x Wonia )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lvanlith

Ivonia ( Beaujolais x Wonia )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 21:14

Ivonia ( merrie, 1990 geboren ) : v. Beaujolais , m. Wonia
Wie heeft haar als veulen gekend? Wie heeft er foto's?

hevenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 10:11

Beetje late reactie.. maar dit paard heb ik vanaf haar 3e jaar in het bezit gehad!! Was er Z2 dressuur en M springen mee. Heeft daarna een blessure gekregen en is de handel ingegaan. Leeft ze nog steeds?

lvanlith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 11:57

hevenhuis schreef:
Beetje late reactie.. maar dit paard heb ik vanaf haar 3e jaar in het bezit gehad!! Was er Z2 dressuur en M springen mee. Heeft daarna een blessure gekregen en is de handel ingegaan. Leeft ze nog steeds?

Ze is ondertussen 26! Maar nog top fit! Hoelang heeft u haar gehad?

hevenhuis

Re: Ivonia ( Beaujolais x Wonia )

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 12:10

Wat leuk om te horen!! We hebben haar gekocht van de fokker, was een hele goeie kennis van ons. Zadelmak laten maken en vervolgens dus op concours uitgebracht. Toen ze een jaar of 8 was werd ze kreupel, ze kon het werk wat ik ermee deed niet meer doen. Daarna is ze bij 2 mensen geweest die haar recreatief hebben gereden, en daarna ben ik haar uit het oog verloren. Toevallig heb ik gisteren met iemand gesproken over haar. Dus daarom ben ik vanmorgen weer eens gaan zoeken en zag ik dit.

lvanlith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 16:21

Wat leuk om te horen. Het gaat goed met haar. Ik heb nog 1x in de week les en rij verder lekker buiten met haar . Het liefst loopt ze altijd voorop! Ik heb haar vanaf haar 16 e in mijn bezit. Heb haar van een manege overgenomen. Heeft u nog foto's van haar uit die tijd?

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:43

Wat leuk om dit te lezen!

hevenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:41

Wat super leuk om te lezen! Het was een fantastisch paard met een heel bijzonder karakter. Het duurde 3 maanden voordat we haar zadelmak hadden. Toen het eenmaal klikte ging t als een speer en heb heel veel gewonnen met haar. Ik reed haar onder de naam Impression. Ik kan je er nog veel meer over vertellen, maar doe dat liever niet openbaar. Heb je Facebook dan kun je me een privé bericht sturen. Gr. Harma Evenhuis

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:56

Leuk om te zien dat een paard na zoveel jaren herkend word !