Meer nakomelingen v Florahof's Magic?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zqw39

Meer nakomelingen v Florahof's Magic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 16:55

aurian

Re: Meer nakomelingen v Florahof's Magic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:08

Ik heb ook een nakomeling van Magic, ook drie.
Onlangs geruint omdat hij toch wel heeeel erg hengst werd in het weiland.
Het is wel een echte laatbloeier. Vraag me af hij dat ook van zijn vader heeft?
Moeder is ook redelijk laat in de ontwikkeling. Heb me laten vertellen dat dat komt omdat ze een nakomeling is van Julio Mariner.
Voorlopig mag hij nog mooi even spelen in het weiland. Aan een zadel is hij nog lang niet toe.
Qua karakter is het een coole kikker, net als zijn moeder. Ook de 4 witte benen en de bles heeft hij van haar. Zijn bouw, lengte en voorkomen heeft hij echter helemaal van zijn vader. Luxe!

Ik hoop dat hij een goede sportcarriere voor de boeg heeft. De bewegingen en het karakter heeft hij er zeker voor!!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 11:58

Ik zie je reactie nu pas Bloos

Ja Aislin is ook een echte laatbloeier. Terwijl moeders dat totaal niet was. Vorig jaar winter is hij ook erg ziek geweest, dus laten we hem lekker een jaartje staan. Aislin is net 2 weken geruind, en zijn gangen zijn echt mooi. Heerlijk ruim, dus ik hoop dat hij over een paar jaar ook de 'sport' in gaat.

heck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 07:39

ik heb florahofs magic een tijd beslagen ik weet dat hij eigendom is geweest van huub slaats uit asten en bianca schoenmakers heeft hem in de sport uitgebracht hij heeft ook nog bij manege meulendijks gestaan daar heeft de dochter er mee gesprongen ik weet nog dat hij slechte voeten had ik meen een heel stijl voetje

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 22:46

Oow wat leuk. Jammer genoeg hoor je nu weinig van die hengst, doodzonde. Op internet staan ook al geen foto's. Knipoog

yoyojojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:20

hallo,

magic is van mij geweest toevallig heb ik laatst uitgezocht waar hij is gebleven omdat ik daar erg nieuwsgierig naar was ik heb ook nog een foto van hem en een krantenartikeltje. het was echt een top pony en hij had misschien een stijler voetje maar hij had er helemaal geen problemen mee! top pony!

yoyojojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:21

Zqw39 schreef:
Oow wat leuk. Jammer genoeg hoor je nu weinig van die hengst, doodzonde. Op internet staan ook al geen foto's. ;)

hij is nu in polen

aurian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:15

Qua voeten heeft die van mij geen enkel probleem, niet stijl, en een erg goede kwaliteit.

@yoyojojo: weet je wat Magic in Polen doet? Dekt hij nog?

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:29

Ik weet dat ik wat laat ben met een reactie, maar ik denk dat ik wel wat toe kan voegen.

Ik heb Magic een een paar jaar gereden, in de sport heette hij PS. Simply Magic.
Hij heeft ZZ en internationaal gesprongen. Het was een lieve mooie pony met veel springtalent. Hij had vermogen, was voorzichtig en had lef. Ook kon hij heel goed bewegen, maar aangezien in geen dressuurambities had, hebben we dat er nooit uit gereden. Hij was verichtingstopper op de keuring, veel 8en en 9ens op z'n protocol.
Hij had idd een bokvoetje.
Waar hij nu gebleven is weet ik niet.

Afbeelding
Afbeelding

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:28

Ik heb er ook eentje! een merrietje, een schat van een beest, maar ook zoooo eigenwijs, zo af en toe. mams kan ook super springen, dus ik ben benieuwd wat deze kan :D

edit: idd doodzonde dat je er bijna geen nakomelingen van ziet. Wij hadden m juist uitgekozen om zijn mooie kleur en hoog % welsh bloed (72%) voor wat meer power ;) mams is namelijk een goedzak ten top :P we gaan dit jaar als het goed is met haar naar de keuring in Tolbert :D

welshlover35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:24

Wij hebben sinds een paar dagen ook een nakomeling van Magic, een merrie erg leuk en lief

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:20

Ik heb nog meer foto's van hem gevonden. Dit is met het meisje dat hem na mij is gaan rijden.

Afbeelding

Z'n knappe koppie

Afbeelding

Lancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:27

Hallo,

Magic is na Bianca naar mij gegaan. Ik heb er heel erg veel plezier van gehad. Ik heb z gesprongen en m2 dressuur. Ik ben op een gegeven moment gestopt met dressuur omdat ik drie pony's had waar ik mee sprong, als ik dan ook nog moest dressuren dan haalde ik het helaas niet. De pony kon nog veel hoger maar helaas koos ik voor het springen! Ik werd bijna altijd eerste met dressuur. De pony zette zich altijd top in en had natuurlijk een super uitstraling!!! Toen ik 16 was ging ik over na de paarden toen heb ik magic nog een jaar gehouden omdat ik er geen afscheid van kon doen, het was mijn beste vriend geworden na alles wat hij voor mij gepresteerd had!!! Toen ik 17 werd heb ik hem toch moeten verkopen omdat ik een aantal paarden kreeg dus kon ik het helaas niet meer bijhouden. Magic is altijd super braaf en lief geweest! Ze stond altijd langs een hengstige merrie op stal en op de trailer en daar gaf ze niks om! Ook reed ik hem vaak zonder zadel, lekker spelen en dat deed hij allemaal super braaf!!! Kortom een top pony!!!!!!