Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Ik ben dus Lonneke 19 jaren jong en studente aan de http://www.stoas.nl/ das dus de stoas hogeschool. Daar doe ik een HBO opleiding tot docent paardenhouderij een superschooltje weinig leerlingen maar een geweldige sfeer.

Marjolein schreef:om welke hengsten gaat het dan, heb van de meeste hengsten al nakomelingen gezien op de keuringen afgelopen jaar.
en als er nog geen nakommelingen zijn moet jezelf heel goed naar je merrie kijken en haar zwakke en goede punten opschrijven. wat voor type veulen wil je fokken dan? (vanner,cob,grai, scudder? of zwaarder lichter groter kleiner?). wat wil je verbeteren aan je merrie?
Pitalo had dit jaar de jeugdkampioen+res.dagkampioen in Zuidwolde, een veulen bij ons van stal, heel mooi merrietje, kon leuk bewegen maar wel een heel pittig karakter!! Precies haar paps! Pablo fokt voornamelijk grote veulens, wel vaak 3-kleur. Op het moment hebben wij een veulen van hem op stal staan, merrietje van april en echt groot!

). wat ik ook een leuke hengst vond is bram. vrij groot, niet in t oog springend maar wel aansprekend. Boris is ook leuk misschien iets aan de chique kant voor irish. Van saint patrick heb ik ook leuke veulens gezien op de keuring, (heb wel staan wat voor premie maar nu niet bij de hand)
van hem rond. Ik zou zeggen, neem contact op met zijn eigenares en vraag er na.
maar voor Fayette iets te grof en ook teveel wit