Vragen over keuringen Welsh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LauraXWhite

Vragen over keuringen Welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 20:26

Hee, ik heb een verzorgpony welsh, waar ik jammer genoeg niet op kan rijden. toch wil ik er wat mee bereiken. Ik dacht zelf aan keuringen. Kan iemand mij daar wat over vertellen (wat het inhoud, enzenzenz)XXX
Laatst bijgewerkt door Judje op 26-05-08 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt. Veel vraagtekens en het gebruik van alleen hoofdletters is niet nodig.

friesiszwart

Re: KEURINGEN!!!(heeelp!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:48

Als ik jou was zou ik naar het stamboek bellen kunnen ze je alle informatie geven.

cissy

Re: KEURINGEN!!!(heeelp!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:38

wat mankeert de pony waardoor je er niet op kunt rijden? of is de pony te klein voor je?

Er komt nogal wat kijken bij het bezoeken van (stamboek)keuringen, heeft de pony officiele papieren van het stamboek?

Tanja

Re: Vragen over keuringen Welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 08:12

TAO-->WPC

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 08:18

Even een stipje ook mijn dochter rijdt een welshje met papieren en wil misschien weleens iets op zo'n welshdag gaan doen is wel leuk al die verschillende soorten welshjes...

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:06

Als er papieren bij de pony zijn kun je meedoen met de Dragon Welsh Pony Show. Daar kun je de pony aan de hand laten zien, maar ook bijvoorbeeld onder het zadel of aangespannen. Ook zijn er speciale rubrieken voor kinderen waarbij ze hun pony zelf moeten voorbrengen en dan daarop worden beoordeeld. Allemaal leerzaam en leuk om te doen.

Op www.dragonwelshshow.com kun je alle info vinden of pb mij even! Haha!