Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rijp is. Goed om weten natuurlijk!! Dankjewel!! Heb je dan eigenlijk moeten bijbetalen? In contract staat ook iets van 750euro waarborg voor een container (om sperma in te vervoeren)? Ik droom stiekem al 2 jaartjes verder
mandm schreef:Hoi!Ik wist niet dat gisela een einstein baby (waarschijnlijk) had gaat haar gelijk contacten!
Had gehoord dat er nog geen einstein baby's waren hier in Nederland.
En als ze er wel zijn wil ik het wel weten ben benieuwd hoe ze zijn en er uitzien.
Wat ik wel hoor dat hij hele mooie baby's nageef in Amerika.

Burning_star schreef:Voor dit jaar was ik al te laat, maar volgend jaar wil ik absoluut een dek van Einsteins Revolution voor mijn merrie.
Ik zou als je echt dit jaar wilt even contact opnemen met infoal partners. Ik kon via Italie gewoon sperma krijgen. En het verzenden was ook niet idioot duur
Het volgende jaar, waar in het topic over wordt gesproken, is dus al dit jaar. Ben benieuwd of Burning_star haar merrie inmiddels drachtig heeft van Junior? Ik ga hem in de zomer in Amerika bekijken... ben heel benieuwd!
Ben er superblij mee!!
want schijnt heel kwalitatief zaad te zijn. ben zoooo benieuwd, van mij mag het heel snel 2010 worden