Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vajente schreef:

NatasjavE schreef:Net nog even zitten snuffelen op de site. Maar ik vind zijn vader Win the Gold een stuk aansprekender.

NatasjavE schreef:Ik geloof ook dat ik al aangaf dat het aan de foto kan liggen dat hij onderstandig staat..toch?
Ik heb een aantal redenen gegeven waarom ik op dit moment(!) niet met hem zou dekken. Bij een niet heel bekende moederlijn en een hengst die me qua type niet direct kan bekoren ben ik wat terughoudend.
Als deze hengst zo meteen met goed presterende nakomelingen komt zou ik direct om zijn omdat ik ook hou van wat andere kleurtjes dan alleen maar zwart en donkerbruin.
Het is dus te hopen dat hij een goede verrichting laat zien en dat hij niet alleen 2e rangsfokmateriaal of merries van allerlei (bv Tinkers ofzo) krijgt aangeboden.
Is deze hengst geröntgend? (want ook dat vind ik belangrijk)
petraaken schreef:Peterina mocht je naar dat Station gaan om hem te bezichtigen kan je dan ook even naar Dream of Gold kijken? Kleinzoon van Dream of Glory. Eventueel wat foto's of videobeelden nemen als je mag natuurlijk.
) 
Suelza schreef:Hmmmmm... ik zit ook te dubben om met de tijd met Cremello te gaan mixen, omdat ik graag een valkkleurig paard wil proberen te fokken.
Helaas zijn er maar weinig goede en aansprekende hengsten en vind ik deze, qua springtechniek en beweging, ook wat tegenvallen...
anneliesdj schreef:Suelza schreef:Hmmmmm... ik zit ook te dubben om met de tijd met Cremello te gaan mixen, omdat ik graag een valkkleurig paard wil proberen te fokken.
Helaas zijn er maar weinig goede en aansprekende hengsten en vind ik deze, qua springtechniek en beweging, ook wat tegenvallen...
Dan kun je ook Cream on Top gebruiken, niet gegarandeerd een apart kleurtje maar wel een goede springer met leuk papiertje.
ik heb er nu 1 waar ik hem wel op/in kwijt kan, maar die merrie is niet te insemineren, dus dat is even de vraag... Maar heb al lang en breed contact gehad met de hengstenhouder van COT