Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veroon schreef:Daar had ik ook lopen zoeken. Handig is dat![]()
Weet je ook hoeveel het dekgeld is van hem?
Mansolein schreef:Nee, vorig jaar was hij 1000,- excl.
Mansolein schreef:Ben je van plan hem te gebruiken voor je merrie ? Een van onze merrie heeft afgelopen jaar een prachtig merrie veulen gehad van dreamcatcher...... Zeker de moeite waar die hengst !
Mansolein schreef:Ben je van plan hem te gebruiken voor je merrie ? Een van onze merrie heeft afgelopen jaar een prachtig merrie veulen gehad van dreamcatcher...... Zeker de moeite waar die hengst !
, zag haar op je site staan. Is ze nog steeds in jullie bezit? Ik weet nog niet zeker of we mijn merrie weer bij de hengst doen, ligt eraan hoe het veulenen verloopt, merrie is nml voor het eerst drachtig. Anders maakt ie zekers een hele grote kans. Jannekee schreef:Wij hebben 1.5 week geleden een heel leuk merrieveulen van Dreamcatcher gekregen

veroon schreef:Mansolein schreef:Ben je van plan hem te gebruiken voor je merrie ? Een van onze merrie heeft afgelopen jaar een prachtig merrie veulen gehad van dreamcatcher...... Zeker de moeite waar die hengst !
Dat is zeker een mooi veulen, zag haar op je site staan. Is ze nog steeds in jullie bezit? Ik weet nog niet zeker of we mijn merrie weer bij de hengst doen, ligt eraan hoe het veulenen verloopt, merrie is nml voor het eerst drachtig. Anders maakt ie zekers een hele grote kans.
Jannekee schreef:Hier staan er wat in : http://www.mijnalbum.nl/Album=P76VZUSZ
verder heb 'k nog niet echt duidelijke foto's... Ze komt niet veel buiten met dit weer
Maar tot nu toe lijkt het heel goed...
Is bij de merrie vaak óf goed bewegen, chique en niet zo lief of wel lief en net wat minder bewegen,
maar deze heeft wel een mooi modelletje en is ook nog eens lief.