Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Winterpee schreef:Ik wil mijn merrie (calypso 3 x lantaan) laten dekken door Levisto Z (Level z)
Citaat:Staat op Zangersheide, kan je enkel onder voorwaarde mee dekken.
Ik geloof bovendien dat hij € 3000 dekgeld kost.
besita schreef:ze worden met de dag schofteriger daar op Zangersheide ..![]()
ik hoor de laatste maanden niks dan slechte ervaringen
montender78 schreef:Volgens mij laat jij je merrie dekken level Z anders zou je dat niet schrijven!!!
Level Z wordt ik niet echt vrolijk van.......
montender78 schreef:besita schreef:ze worden met de dag schofteriger daar op Zangersheide ..![]()
ik hoor de laatste maanden niks dan slechte ervaringen
vertel verder!!!????
..ben er zelf niet bij of geweest dus het is van "horen " agretron schreef:Level Z ben er niet zo zot van.
Met jouw merrie heb je er dan alle drie de Calypso's in zitten en 2 x ladykiller.
Ik weet niet wat je wil bereiken maar misschien is Landser (Landor S x Argentinus) een mooie hengst voor jouw merrie.
Die kost ook maar € 600, heb hem pas nog zien springen en heeft een goede indruk op mij nagelaten.
Winterpee schreef:Het is voornaam dat het een een koele hengst is met een fijne galoppas...springvermogen en extrieur is niet belangrijk...de merrie heeft zelf genoeg vermogen...voornamelijk de galop is een probleem bij haar...tenminste het zou fijn zijn als dat verfijnd zou kunnen worden...het is onzettende heethoofd en een paniekpaard....dus een koele en iet wat minder voorwaarts mag zeker...nog meer mensen suggesties...voorkeur sowieso een holsteiner...
..ben er zelf niet bij of geweest dus het is van "horen "[/quote]