De meeste mensen kennen de PRE, Pura Raza Española wel, ze noemen dit paard in Nederland ook wel een Andalusier. Wat eigenlijk een kippenras is, maar we noemen het paard hier zo.
De laatste 20 jaar zijn er meer PRE's naar Nederland gekomen, en inmiddels zullen er denk ik vele kruisingen, Cruzados, mèt of zonder papier zijn.
Heb je er een, of ken je er een dan zou ik je willen uitnodigen om er iets over te vertellen. Zijn het leuke paarden, net zo mooi of mooier dan die met volle papieren, wat is er zo bijzonder aan dit paard enz. enz.
Vertel dan:
- 1. Welke kruising het is, b.v. KWPN/PRE
- 2. De leeftijd van het paard
- 3. Iets bijzonders over het paard
- 4. Iets wat je gewoon met ons wil delen
- 5. Waarom is dit paard bijzonder?
- 6. Wat doe je met dit paard, dressuur, springen, recreatief rijden, Western, Doma Vaquera etc.
Alvast dank,
. Volgende week hebben we onze eerste wedstrijd puur voor ervaring gewoon nog mooi bij de manege waar ze vaker rijd dus geen probleem voor haar. Haar pluspunten met rijden zijn dat ze het dus snel oppakt en als er veel mensen rijden met paarden geeft ze er ook niks om, ze vind het juist leuk geloof ik
Ik heb haar vanaf augustus bij mij en heb nog steeds plezier met haar ben er wel een keer vanaf gevallen , maar kan gebeuren haha
Mogelijk wel eens over hem gelezen. Hij is PRE x Arabier van ongeveer 13 jaar.
! Verder voor veel in maar het is soms een rasechte ezel, dan is hij in ene
. Wat overigens voor de omgeving heel leuk om te zien is!
!