Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en zal geen gekke dingen doen. Wil ze een keer iets wat anders is dan normaal vraagt ze dat eerst (en 9 van de 10 keer mag het wel omdat ze geen gekke dingen in haar hoofd haald).
.RianneH schreef:. Maar gezien we ook paarden hebben, ben ik bang dat ik er energie en tijd in steek en ze toch uiteindelijk willen rijden. En gezien ik alleen weekends er ben..
probleem opgelost sannekeee schreef:Het meisje die wij nu hebben kwam het zelf vragen , ik heb gekeken hoe ze reed , en ze kreeg hem voor waards ( wat bijna nooit gebreud ) Dus dat ging helemaal goed.
Je kan denk ik wel en advertentie op marktplaats plaatsen en hier op bokt , dan vind je er zo wel wat !!
udine5 schreef:RianneH schreef:. Maar gezien we ook paarden hebben, ben ik bang dat ik er energie en tijd in steek en ze toch uiteindelijk willen rijden. En gezien ik alleen weekends er ben..
Ik heb een beetje het idee dat je al die vier paarden voor jezelf wilt hebben in de weekenden dat je er bent. Die 4 kun je toch ook delen met iemand anders, hebben jullie allebei de tijd om ook die shetjes er nog bij te verzorgen.probleem opgelost