wie heeft er nakommelingen van nintender

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxxwerida

wie heeft er nakommelingen van nintender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:44

ik ben benieuwd of er mensen zijn die nakomelingen hebben van de hengst Nintender ( Namelus R* Contender) en hoe die
in de omgang zijn

zelf heb ik een jaarling hengst
bruin en super lief karakter
afstammeling Nintender* Faram

Dorine_81

Re: wie heeft er nakommelingen van nintender

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:22

Hoi heb je misshien ook foto's van de jaarling? We willen misschien Nintender gebruiken dit jaar.

Lievelucje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 01:41

Hallo,

ik zou dit topic graag nieuw leven in willen blazen. Ik ken niemand die een Nintender-afstammeling heeft (of überhaupt van de hengst gehoord heeft). Allereerst mijn bijdrage aan de discussie:

Newtender Z
Ruin, geboren 2006
Kleur Bruin, stokmaat 1.67m
Aftekeningen: 4 sokjes en een kol

Newtender is buitengewoon makkelijk in de omgang en erg aanhankelijk. Hij wil graag werken. Ik heb nu enkele wedstrijden L-springen gestart en dat gaat prima. Hij wil nog wat te weinig terugspringen waardoor we af en toe een balk hebben. Verder springt hij met een goede techniek: met een snel voorbeen; hij opent voldoende; hij heeft meer dan voldoende vermogen.

Foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat er intussen meerdere Nintender-afstammingen in de sport uitgebracht worden, want zoals Newtender zou ik er wel meer willen zien :)

WhoopyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:47

Hallo,

Ik heb ook een afstammeling van Nintender, uit een Columbus merrie. Hij is nu 3 en komt net uit de opfok, erg braaf op stal en in de hand, helaas wel iets aan de kleine kant nog, maar dat was de merrie ook toen ze 3 was (1.60) en die is ook 1.66 geworden. Ik ga deze week beginnen met zadelmak maken, zal eens een foto plaatsen zodra hij onder het zadel is.