Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boontje schreef:Gribaldifan zegt dat ze verschillende Ferro nakomelingen heeft gekend die bij de slager zijn beland omdat ze zich niet lieten "bewerken".Helaas hadden ze wel veel talent.
Mijn interpretatie is dat deze paarden helaas de verkeerde eigenaar troffen en te getalenteerd waren voor hun eigenaar.Hoeveel goede dressur paarden zijn "makkelijk"makkelijk in de omgang?
Je hebt een paard met karakter nodig om voor je te werken in de
(top)sport.Geen afgestompte machine die de oefeningen opdreunt.Als je een paard met een sterk karakter voor je weet te winnen heb je een goede en als je het paard tegen je weet te krijgen heb je er een zeer slechte aan.Kan je natuurlijk het paard de schuld geven dat hij zo een sterk karakter had , je kan natuurlijk ook bedenken dat dit paard een tree te hoog was op je paardenkennis trap.
GribaldiFAN schreef:Want welke ruiter geeft nu van zichzelf toe dat ie het niet aan kan!
Troef schreef:Citaat:Even iets anders, kan iemand mij zeggen van wie Ferro al die moeilijke trekjes dan zou hebben; Ulft? vaderskant, Farn? moederskant?
KWPN bellen of enkele handelaren.
Maar niet uitgaan van kreten die niet te achterhalen zijn (alias)
Anoukie schreef:Ik heb het ook niet over karakter, die van mij was ook een scheet, maar over tegen de muren slaan. Hij heeft nooit een vlieg kwaad gedaan, maar in de nacht en eventueel overdag sloeg hij het beton achter zn rubberen matten weg,....... Niemand verder die dit herkent? Zou het dan toch een broodje aap verhaal zijn?
Weet iemand of Ferro dit zelf wel doet of dat dat ook alleen een "gerucht" is??
Troef schreef:KWPN
11-12-2002: Conflict over Ferro opgelost
De inzet van het conflict over het beheer van Ferro betrof het welzijn van de hengst. Partijen hebben afspraken gemaakt waardoor het welzijn van Ferro voor de toekomst is gegarandeerd.
Op wens van de eigenaren – en tot genoegen van Coby van Baalen – is Olympic Ferro gisteren in goede gezondheid afgeleverd op het dekstation van de gebroeders Van Manen te Ede.