Ik ben op zoek naar meer foto's en info van de volbloedhengst Shergar. Ik heb al aardig wat info over 'm, maar meer is welkom
WendyBZ
Geplaatst: 05-12-02 11:50
Ga eens naat www.bbc.co.uk en zoek op "shergar" alles wat ze op tv hebben laten zien of hebben laten horen op de radio staat nog in het archief. Er is heel veel info over te vinden. Via google.nl kan je ook een heleboel vinden! Ik heb het zelf ook al bekeken, ik ga in februari drie maanden naar Engeland en moet voor school een onderzoek doen, en als onderwerp heb ik de populariteit van de rensport in Engeland Verplicht naar renbanen toe, hè wat verschrikkelijk...
WendyBZ
Geplaatst: 05-12-02 12:20
En ik zag net dat op volbloeds.nl een verslag van de Ierse radio staat: Geluidsfragmenten: * Shergar wint Epsom Derby (1981) Misschien dat op de site nog wel meer info staat.
Shergar takes the Irish Derby The mystery of Shergar!Shergar owned by the Aga Khan disappeared from the Ballymany stud two years after winning the Irish Derby never to be seen again! ... www.racing.horseriders.co.uk/ shergar_takes_the_irish_derby.htm