). Jungherr zelf stamt (volgens het paspoort van Joey) weer direct af van Jasper x Taipan xx (op keuringsrapport staat vermeld: vv. Jasper x Taipan xx).Ik heb begrepen dat Jungherr een (nog) niet goedgekeurde hengst was ten tijde dat hij Tamina (moeder van Joey) dekte. Gezien de afstammeling van Jungherr lijkt hij mij een KWPN-er (maar ik heb verder de balluh verstand wat Nederlandse hengsten betreft) maar omdat Joey zelf en Tamina allebei Westfaals waren is Jungherr misschien ook wel Westfaals (stamboek van de vader staat niet vermeld in het paspoort van Joey). Ik zal nog eens op zoek gaan naar de echte stamboekpapieren van Joey (als ze die nog hebben). Ik heb nu alleen het (NHS) paspoort tot mijn beschikking.
Alvast bedankt!

Maar goed, zit dus nu thuis en heb dat stamboekpapier dus bij Roy liggen
Dus zal morgen ofzo Joey's hele afstamming erop zetten. Hopelijk dat de kenners ons dan wat meer kunnen vertellen
Daarom voor nog meer info wat zijn afstamming betreft hier zijn stamboekpapier:

Vandaar dat we het eens via bokt willen proberen. Maar ik heb idd al wel de contactpersoon van het Westfaalse stamboek gevonden nu nog een mailtje schrijven. En een contactpersoon bij het KWPN zien te vinden maar daar schijnen ze nogal moeilijk te doen als je met zulke vragen komt aanzetten