nakomelingen van Remiro HM

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martine_m

nakomelingen van Remiro HM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 13:46

Hoi!
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die een Remiro HM hebben. Ben benieuwd naar het uiterlijk van deze paarden en het karakter.

Ik heb zelf een Remiro. Hij heet Ratino is nu 2 jaar oud (01-07-2005) en is hengst.

karakter:
Ratino is een heel rustig en goud eerlijk paardje. Heel erg nieuwschierig en wel in voor een lolletje. Hij is heel erg speels en is altijd blij als je bij hem komt, dan staat hij net zolang te hinniken tot je bij hem bent.
Tijdens het eten staat hij vaak met 1 voor been omhoog of loopt hij na een hap eten een rondje door zijn stal.
Verder vind hij springen helemaal geweldig en vindt hij het leuk om te wandelen door het bos.

foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer foto's in mijn profiel.

Martine_m

Re: nakomelingen van Remiro HM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 22:22

Heeft er niemand een half broer of zusje van ratino.. dat is jammer

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 19:22

hihiii dat een been omhoog heeft ie van zn moeder, maar remiro zal toch wel vaker dan 1x gedekt hebbe?:P misschien kan je iets te weten komen via het nrps!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 01:00

Ja dat is ook een idee!

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:47

Hoi hoi,

Ik heb ook een remiro hm Merrie! Rilandra Erg veel het karakter van haar mams over genomen!!! Jammer genoeg niet van remiro, Ken deze hengst persoonlijk heb op de stal stage gelopen waar hij stond!!!

Liefs Ashmee

Afbeelding

Afbeelding

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:58

oh cool!
ratino heeft qua kleur enzo meer van paps (mama is schimmel) maar qua karakter neigt hij nu steeds meer naar mama, terwijl het eerst toch papa was! misschien zijn zn genen niet zo dominant;)
ik heb btw de moeder van ratino en zie ratino regelmatig!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 01:02

deeday wat een mooi beesje! ze heeft echt net zo'n betrouwbaar koppie als ratino.. al zeg ik het zelf *LOL* dit is dus zijn half zusje Tong uitsteken hoe oud is ze nu?
ik "ken" remiro idd ook.. liep vroeger altijd op de NH!

pontick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 15:01

heehee ik heb zelf ook een veulen van remiro hm uit 2005 genaamt rowin hij is idd ook super betrouwbaar en goud eerlijk en een fijn paard om mee te werken ik heb hem een paar maandjes geleden gekocht van de eerste eigenaar van rowin.

gr sindy en hoefje van rowin

carmenraswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 23:03

hee, mijn paardje is ook van remiro. hij was erg ontdeugend met rijden. je moest altijd waakzaam blijven want hij kon uit het niets oppeens wat geks doen. het is echt een paardje met karakter. hij is super lief op stal maar met rijden is hij gewoon erg leuk, hij houd ook heel erg van springen. dat kan hij alleen niet meer doen door een blessure.het is het liefste paardje ooit. hij is nu alleen verkocht aan de handelaar en ik mis hem echt heel erg :(