Waar kan je rijden op een Fries?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eline_di

Waar kan je rijden op een Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 01:02

Ik en een vriendin van me zouden graag eens een keer rijden op een Fries. Het liefst zelfs dressuren.
Weten jullie waar je een Fries kunt huren? Zoja hoeveel kost het? Liefst in de buurt van Drenthe/groningen, want wij wonen vlakbij Emmen.

Het mag ook voor een buitenrit zijn ofzo. Ookwel een particulier die ons zijn of haar Fries ter beschikking wil stellen, uiteraard tegen vergoeding.
Wij zijn beide goede en ervaren amazones.

oOoKellyoOo

Re: Waar kan je rijden op een Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 14:16

Het enigste wat ik weet is in maastricht maar bij jullie in de buurt weet ik idd geen. Ik zag dat vaker op marktplaats staan

Kentiapalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:35

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik zoek een manege of een stal waar je zou kunnen rijden op een fries.
Een vriendin vana mij is een jaar geleden haar mooie merrie verloren. En nu zou ik het leuk vinden om met haar een buitenrit te maken of een privéles te nemen. Weet iemand wat in de omgeving van Utrecht of van Eindhoven?
Via google kom ik alleen op plekken uit in Friesland (goh...) en in de achterhoek.

Nog ideeën?

Nickeltje

Re: Waar kan je rijden op een Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:44

Dit topic heeft sinds 2007 stil gelegen en er zijn destijds niet veel reacties op gekomen.
Ik denk dat het overzichtelijker is om hier een fris nieuw topic voor aan te maken dan dit heel erg oude topic omhoog te halen.

Daarom hier een slotje.