Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dooozzz schreef:Dus het zou kunnen om haar thuis te houden en trainen, een paar keer M te starten en dan Z2, hopen een keertje een schappelijke jury te treffen en dan de benodigde winstpunt te halen?
Sammie schreef:Wat Sarabande zegt klopt helemaal. Je zou ook ZZ-L mogen starten, maar dient in deze (hogere) klasse dan ook een winstpunt gehaald te hebben.
indus schreef:Ik weet niet of dat je rubrieken mag overslaan.
Als je bijv 2 paarden Z1 gestart heb, mag je Z1 beginnen, maar als je L2 eerst start, weet ik niet of je dan bijv de M mag overslaan.
dooozzz schreef:Dus het zou kunnen om haar thuis te houden en trainen, een paar keer M te starten en dan Z2, hopen een keertje een schappelijke jury te treffen en dan de benodigde winstpunt te halen?
Kabayo schreef:Ik blaas hier even nieuw leven in. Ik wordt gek van dat reglement. Niet fatsoenlijk iets te vinden
Ik heb mijn pony Z1 gestart. Drie paarden L1 en een pony L1. Nu ben ik met mijn Fries L2+7
Ik had anders afgelopen weekend wedstrijd, maar die afgezegd ivm koliek. Zodoende direct de wedstrijd organisatie gemaild dat ik L2 moet starten ipv M1 omdat ik dan nog geen 10 WP heb. Alleen de L2 zit nu al vol, ik kan op de wachtlijst. Ik mag geen M1 meende ik. Of heb ik dat mis?
Ik kan natuurlijk ook altijd HC starten, omdat ik al betaald heb. Maar dit voeld toch een beetje nutteloos
Dus mijn vraag is, mag ik M1? Of toch niet?