Eindelijk wat nieuws...
Op een ander forum waar ik al minstens een jaartje rondloop, ben ik via via waarschijnlijk achter de ware indentiteit van mijn paard gekomen.
Hij heeft waarschijnlijk (als het om hetzelfde paard gaat) op Zangersheide in Belgie gestaan, en is daar gefokt. Zijn vader is Ahorn Z en zijn naam zou dus zijn Dylan Z. Naar verhalen komen alle dingen redelijk overeen.
Mijn paard heeft op zijn achterbenen, en voorbenen behoorlijk wat littekens en het betreffende paard is met inladen een keer bij de vrouw tussen de trailer en de muur gevallen, en daar had hij behoorlijk wat littekens aan zijn benen van overgehouden.
De vrouw heeft het betreffende paard weggedaan, omdat ze hem niet aankon, dit kan redelijk kloppen want mijn paard is niet 1 van de liefste, wat zeer veel voorkomt in afstammingen van Nimmerdor.
Het meisje dat me helpt, heeft zelf ook een kleinzoon van Nimmerdor, en heeft precies hetzelfde karakter als mijn paard.
En bepaalde trekjes en bouwen van haar paard komen toch overeen met de mijne.
Zijn opa is dus Nimmerdor, kijk je naar foto's van nimmerdor, zie je veel vergelijkingen met mijn paard (in de NU toestand) De vrouw heeft mijn foto's gezien bij het meisje van het forum, en dacht haar paard te herkennen. JOEPIE

Nu hebben we al een tijdje niks gehoord van die vrouw want ze blijkt nogal "raar" te zijn.
Ik heb vandaag naar KWPN gebeld, maar hij staat niet onder Ahorn Z dus het kan zijn dat op zijn papieren een andere naam staat, namelijk de naam die hij van Zangersheide heeft gehad: Dylan Z. In het kwpn kan hij dus onder een andere naam ingeschreven staan.
En nu de meest opkomende vraag: "heb je geen papieren??"
Nee die heb ik niet.. maar de vrouw van het betreffende paard heeft nooit de papieren meegegeven toen ze het paard verkocht heeft, omdat ze aan het paard "gehecht" was

Dus het kan makkelijk zijn dat mijn paard dus Dylan Z is en een goede springer is, dat hij kon springen wisten we allang, met zijn tot nu toe 1.30 prestaties.
Ik heb zonet ook naar Zangersheide gebeld, en heb daar bevestiging gekregen dat hij gefokt is op Zangersheide, en heb ook het nummer gekregen van de toenmalige eigenaresse, maar het vreemde is.. dat deze vrouw in Chillie woont. Ik heb het nummer doorgekregen (wat eigenlijk niet mocht) maar durf niet te bellen, dus dat heb ik aan dat meisje gevraagd en daar wacht ik nog op !!!
Nu is mijn vraag aan jullie, kennen jullie misschien Dylan Z, of hebben hier mensen ook afstammingen uit Ahorn of uit Nimmerdor ?!?!
Alvast bedankt !!

En ik laat nog weten of het daadwerkelijk mijn paard is !!!
Groetjes Shanna