Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotjj92 schreef:ik vind felle kleuren wel leuk staan bij jongere meisjes, maar ik vind het voor mezelf geen gezicht. mijn zusje heeft 2 roze dekjes, en ik moet toegeven dat dat niet geheel mijn smaak is! en ik vind dat op zo'n klassiek paard geen felle kleuren hoort. bruin vind ik bijv niet mooi staan. maar creme wel. weten jullie eventueel dekjes die wel van die zachte kleuren heeft?
ankem schreef:lotjj92 schreef:ik vind felle kleuren wel leuk staan bij jongere meisjes, maar ik vind het voor mezelf geen gezicht. mijn zusje heeft 2 roze dekjes, en ik moet toegeven dat dat niet geheel mijn smaak is! en ik vind dat op zo'n klassiek paard geen felle kleuren hoort. bruin vind ik bijv niet mooi staan. maar creme wel. weten jullie eventueel dekjes die wel van die zachte kleuren heeft?
Ben toch echt 25 en houd van felle kleuren. Tja misschien komt het omdat ik geen pennytijd heb gekend??![]()
Zonder gekheid. Ik zal wel eens wat foto's plaatsen van wat ik heb.
Ik heb trouwens vandaag een nieuw halster gekocht in het grijs met oudroze. Stond ook erg chique.
lotjj92 schreef:@ ankem
mijn moeder had het ook al over zwart met een zilvere/witte rand. maar dat vind ik ook niet echt mooi, en zeker omdat mijn fries inmiddels wat bruin is geworden vind ik dat afsteken. ik hou niet zo van fel oranje, dan zou ik een zachtere oranje nog wel mooi vinden!