Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Voice schreef:En dan ook niet te vergeten Nebo Sportsman (of had die bij de N gemoeten?). Die heeft ook hele leuke paardjes achter gelaten, te weten: Cobtain Roderick en Cobtain Desert Queen!
Judith
Maar uh, dat is ook wat zeg, dat jij op hem gereden hebt destijds, had Jos wel eens even mogen vertellen! Maar uh, baseer jij dat mindere achterbeen op nakomelingen die Jos heeft lopen? Of op andere? Dat is gewoon pure interesse hoor. Ik vroeg me dat af,omdat hij namelijk erg weinig nakomelingen heeft. Ik weet ook wel dat Rickie niet perfect is, maar voor mij is ie dat qua karakter wel
Ik rijd er inmiddels al een tijdje niet meerop, maar ben nog steeds gek van die hengst. Yootha schreef:Wij hebben een merrie gehad uit de Cathedine Stam. Dit was Ty'reos Aggie Gwyn en haar grootmoeder was Cathedine Aggie Gwyn. Leuk trouwens ALbert dat je je nu ook aangemeld hebt.
Mieke schreef:Sylvano!!! Ik heb een zwak voor dat dier, vind hem geweldig.
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe zijn nafok het doet, hoor daar niet zoveel over....