Wie kan zien welke kleur mijn merrie Anouk is, ze is geen vos want ze heeft zwarte beentjes, maar ze is ook weer niet bruin want ze heeft geen zwarte manen.
Wie ziet wel welke kleur ze is?
Ze is trouwens een appaloosa

Groetjes Lisa
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dus wie weet wat er bij jouw nog uit komt? 
, maar ze is al 6 ik denk niet dat ze nog van kleur veranderd, haar manen worden wel steeds blonder.. [***] schreef:zilverappelbruin?

ze is gedekt door een palomino ik ben erg benieuwd wat daar uitgaat komen..
Indyena schreef:oke dankje welze is gedekt door een palomino ik ben erg benieuwd wat daar uitgaat komen..

Ik ben ook zeer benieuwd was het almaar zo ver

CrazyCat schreef:Dat is dus de kleur dun (bruin met zwarte manen en zwarte benen) met het zilverappel verdunningsgen.
DubbelDun schreef:CrazyCat schreef:Dat is dus de kleur dun (bruin met zwarte manen en zwarte benen) met het zilverappel verdunningsgen.
Je zegt 'dun' , maar ik zie nergens een aalstreep en/of andere dun-kenmerken op het paard ??

Supertje schreef:Wat Meavey zegt klopt inderdaad, maar zilver lijkt me wel het meest waarschijnlijk als een van de ouders het ook draagt.
Wat zijn de kleuren van de ouders? Zilver toont overigens alleen op zwart en bruin, een vos kan het wel dragen en doorgeven, maar niet tonen.

Voskleurige nakomelingen van Gertrix ken ik niet. 
Zamora schreef:mijn merrie is ook zilverappel bruin, lichtere vacht en manen en zwarte benen.
Hier is de link naar haar topic:
viewtopic.php?f=53&t=816783&hilit=