opzoek naar kinderen van mijn verzorg ijslander

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

superjuud

opzoek naar kinderen van mijn verzorg ijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 17:22

ik verzorg al jaren een super ijsje. haar volle naam is kylja fra hesta gard hekla
ze is voor dat haar eigenaares haar haalde uit limburg een fok merrie geweest en heeft wel meerdere harenballen Haha! rondlopen.
nou ben ik benieuwd naar de veulens van haar hoe ze zijn en hoe ze eruit zien. kylja heeft een pittig karakter en heeft een sterke eigenwil. hoop later er nog foto's op te zetten maar dat moet ik nog even uitzoeken hoe dat moet.
ik hoor graag reacties ben benieuwd!
groetjes judith en een superhare bal kylja

Glossi

Re: opzoek naar kinderen van mijn verzorg ijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 01:19

Wij hebben een tijdje een nakomeling van de moeder van Kylja gehad. Ze heeft op IH trouwens maar 2 nakomelingen (als dat klopt)

maaikebibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:45

Hoi!

Geen idee of je dit leest want het is al heel lang geleden dat je dat bericht hebt geplaatst.
Maar wij hebben kylja nu al weer 7 jaar. Het gaat super met haar. Een geweldig paard is ze. Afgelopen zondag (4-5-14) is ze 20 jaar geworden. Vorig jaar heb ik mijn eerste wedstrijd op haar gestart.
Kylja is super betrouwbaar en schrik (bijna) nergens van. Wel heeft ze een grote liefde voor eten. Ze staat nu in een kleine kudde en is er erg gelukkig. We zijn erg gelukkig en blij met haar.

Groetjes Maaike

Arafiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:35

Mischien moet je de fv een pb sturen