Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JennxMano schreef:Ikeee. ik rijd niet zoveel buiten maar de meeste vinden het schattig.

cavaljolit schreef:wie rijden er met hun shetlander voor de kar
ik krijg altijd cometaar op mijn shtlander
dat het zielig is en zo
hebben jullie daar ook zo last van ?
jUst_eVa schreef:Ja ik heb daar ook wel is last van! ik rij met mijn kleine bonte shetlander voor de kar, en sommige mensen zeggen dan dat het zielig is, omdat ze te klein is.. maar ze red het echt makkelijk!
Volgende keer iemand pony laten vasthouden of in iedergeval gewoon zelf op de bok blijven zitten
voorkomt veel narigheid.
elinax21 schreef:Ik kreeg een tijd terug te horen dat ik niet niet op het fietspad maar op de weg thuis hoorde met shet en concourswagentje. Heb die meneer maar even op vriendelijke toon verteld dat als hij er geen verstand van had, hij zich er niet mee moest bemoeien.
Is het rustig op de weg, dan wil ik me nog wel eens op de weg wagen ja, maar zélfs politie-agenten hebben er totaál geen moeite mee dat ik met mijn shetaanspanning over het fietspad rijd (en daarbij íedere voetganger en fietser voorrang geef, wat betekent dat ik op mooie dagen constant de berm in moet en nooit lekker door kan draven
)elinax21 schreef:Ik kreeg een tijd terug te horen dat ik niet niet op het fietspad maar op de weg thuis hoorde met shet en concourswagentje. Heb die meneer maar even op vriendelijke toon verteld dat als hij er geen verstand van had, hij zich er niet mee moest bemoeien.
ik vind jou span zo gaaf he!!!!