Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:hij is erg nieuwsgierig, speels en verzot op aandacht. Op stal absoluut betrouwbaar. Wij hadden heeeel vroeger een jochie op stal die hem weleens poetste, die deed hem ook rustig de knip van het halstertouw aan zijn neusvleugel en dan liep ie ook nog mee..
Troef schreef:Citaat:hij is erg nieuwsgierig, speels en verzot op aandacht. Op stal absoluut betrouwbaar. Wij hadden heeeel vroeger een jochie op stal die hem weleens poetste, die deed hem ook rustig de knip van het halstertouw aan zijn neusvleugel en dan liep ie ook nog mee..
Hebben we het over een paard die moet werken of over een cavia???
Troef schreef:Citaat:hij is erg nieuwsgierig, speels en verzot op aandacht. Op stal absoluut betrouwbaar. Wij hadden heeeel vroeger een jochie op stal die hem weleens poetste, die deed hem ook rustig de knip van het halstertouw aan zijn neusvleugel en dan liep ie ook nog mee..
Hebben we het over een paard die moet werken of over een cavia???
Heike schreef:
Mistral was echt een schatje. Heel braaf met rijden en ook buiten heel makkelijk. Hij liep echt heel mooi. Jammer dat ie er niet meer is.
Hij is maar acht jaar geworden.
runningkawa schreef:Ik kende een uniform X variant en het was een verschrikkelijk stinkmodder paard.
Deze merrie is ook een paar keer gedekt door Argus en dat kwam de karakters van de veulens ook niet ten goede, want ook deze waren verschrikkelijk in omgang.
Altijd opletten en heel erg consequent zijn.
Voor mij nooit een variant of uniform
Ik vind ze allebei verschrikkelijk.
Ik heb trouwens ook eens een afrikaner gereden en dat was ook al een monster.