Hij word nog niet uitgebracht in de sport maar rustig getraind. Er zijn nog geen nakomelingen van hem omdat de hengst pas 4 is en dit zijn eerste 'dekjaar' is.
Ik vind het een interesante hengst,mede door zijn vader.Ik volg hem een beetje,hier staat een filmpje van hem onder het zadel van de dalhoeve:http://www.horsetribe.tv/?page=vliet
Nee, hij heeft nog niet gedekt. Voor zover ik weet dan. Van het hengstenstation waar ik loop vertelde ze me dat dit zn eerste jaar is omdat ie nu 4 word.
Ik was van de week bij de Dalhoeve en vorig jaar is er inderdaad ook al mee gedekt; ze vertelde me dat er in de buurt een veulen liep van Reflection. Mijn Merrie Voodoo is de 22-06 met Reflection geinsemineerd. Ze hebben Reflection even voor me uit de box gehaald: MOOI paard!
oei, ik ben er de laatste tijd zo vaak geweest, gisteren nog met de keuring. Volgens mij was dat vorige week zondag toen ik me merrie met veulen opgehaald heb bij de dalhoeve, toen lieten ze Reflection zien.
lbabw
Geplaatst: 17-07-09 11:52
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook mijn merrie laten dekken door Reflection ze zeggen dat het een lief paard is met een fijn karakter!!