Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isis83 schreef:de camargue paarden komen inderdaad uit frankrijk ze zijn helemaal wit en een hebben een barokke bouw. verder zijn ze heel lief heel leergierig en verschrikkelijk snel.
@ roosjesgat ik denk dat als je alleen maar de gezadelde paarden hebt gezien dan heb je geen echte camargue gezien in het wild dat is zo onwijs gaaf om te zien. ik zal binnenkort wel even een foto plaatsen en als je meer wilt weten hoor ik het graag ik wil zoveel mogelijk mensen het camargue ras leren kennen het probleem is alleen dat ze in nederland heel erg zeldzaam zijn en als ik dus zeg ik heb een camargue dan is het meestal van huh?? een watte???
Isis83 schreef:de camargue paarden komen inderdaad uit frankrijk ze zijn helemaal wit en een hebben een barokke bouw. verder zijn ze heel lief heel leergierig en verschrikkelijk snel.
@ roosjesgat ik denk dat als je alleen maar de gezadelde paarden hebt gezien dan heb je geen echte camargue gezien in het wild dat is zo onwijs gaaf om te zien. ik zal binnenkort wel even een foto plaatsen en als je meer wilt weten hoor ik het graag ik wil zoveel mogelijk mensen het camargue ras leren kennen het probleem is alleen dat ze in nederland heel erg zeldzaam zijn en als ik dus zeg ik heb een camargue dan is het meestal van huh?? een watte???
Citaat:Ze hebben een barokke bouw... dat maakt het nog geen barok paard! Er is een Fransman die met deze paarden een show heeft dat ze in vrijheid alles voor hem doen. Prachtige show maar ik kan toch niet op zijn naam komen...
regine schreef:Ik weet niet of ze hem zo noemen... ken hem gewoon van zijn 'gewone' naam, maar die ben ik dus even kwijt.
ZKD schreef:regine schreef:Ik weet niet of ze hem zo noemen... ken hem gewoon van zijn 'gewone' naam, maar die ben ik dus even kwijt.
Lorenzo
http://www.youtube.com/watch?v=R9_mdwvU1Gc
Isis83 schreef:een barokke paard wordt juist zo genoemd om zijn barokke bouw dus dat betekend dat als het een barokke bouw heeft het ook een barokke paard wordt genoemd dus een camargue paard is een barokke paard :d ja volgt iedereen mij nog hahahah