Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsefan08 schreef:Hoihoi,
GVorige week maandag hebben we Simeusi gekocht:D
Hartstikke lief paard enz. enz.
Me vader heeft net gebeld naar zijn 1e eigenaar fokker, en wist precies wie Simeusi was.
We zijn er ook achter gekomen dat ze 1 keer heeft geveulend, en dat dat echt 1 van de beste tuighengsten allertijden in Nederland is.
Maar we hebben geen idee wie het is.
Dit is allemaal te achterhalen als je gewoon haar stamboek inkomt op internet.
Maar we hebben geen idee waar we moeten zoeken(we hebben al op google gezocht)
Weet iemand dus de site van de KWPN paarden dat je de chip moet invullen, en dat je dan bij zijn stamboek komt??
al vast bedankt
shan schreef:http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=211710
De kans is groot dat dit haar is.
Ik zou even contact opnemen met het KWPN, zorg dat je het chipnummer weet. Je kan een duplicaat opvragen van het papier.
horsefan08 schreef:idd dit is dr:D(staat in haar paspoort ook zo) maar eigelijk wouden we alleen in haar stamboom komen, om er achter te komen welk veulen ze heeft gehad(we hadden contact met de fokker en die zei dat ze op haar 3 een tuigerhengst heeft gekregen, en dat i bij 1 van de beste tuigerhengsten behoord van het land:)) maar bij nakomelingen staat helemaal niemand...
Weet iemand hoe ik haar kind kan vinden?
Neonlight schreef:horsefan08 schreef:idd dit is dr:D(staat in haar paspoort ook zo) maar eigelijk wouden we alleen in haar stamboom komen, om er achter te komen welk veulen ze heeft gehad(we hadden contact met de fokker en die zei dat ze op haar 3 een tuigerhengst heeft gekregen, en dat i bij 1 van de beste tuigerhengsten behoord van het land:)) maar bij nakomelingen staat helemaal niemand...
Weet iemand hoe ik haar kind kan vinden?
Hmmm, in 2002 heeft ze dus een hengstveulen gekregen, en die is nu 5 jaar oud. Knappe hengst als hij nu al tot de beste tuigerhengsten van het land behoort. Kan je vertellen dat het een beetje een broodje aap verhaal is. Wellicht een nakomeling van een van de beste tuigerhengsten, wellicht een Manno bijvoorbeeld.

Sammie schreef:Das de 4de al die het zegt
Een veulen in 2002 zou met de letter V zijn begonnen