Don Romantic nakomelingen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

Don Romantic nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:49

Ik probeer het nog eens.
Zijn er meer mensen met afstammelingen van deze hengst of wie verwacht er eventueel een veulen van? Pling

CGJ12

Re: Don Romantic nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:26

Dat zullen er ook wel niet veel zijn vrees ik....

Ik heb er dit jaar maar wéér eens naar geïnformeerd, maar die gasten zijn blijkbaar niet geïnteresseerd in Nederlandse merries.......
Voor elke serieuze vraag wordt je doorverwezen naar de IJzeren Man, en die weten net zo weinig over de Blue Hors hengsten als mijn moeder...... Nagelbijten / Gniffelen
En dan hoef ik over die voor-oorlogse sperma-verzendwijze nog helemaal niet te spreken.......

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 15:04

CGJ12 schreef:
Dat zullen er ook wel niet veel zijn vrees ik....

Ik heb er dit jaar maar wéér eens naar geïnformeerd, maar die gasten zijn blijkbaar niet geïnteresseerd in Nederlandse merries.......
Voor elke serieuze vraag wordt je doorverwezen naar de IJzeren Man, en die weten net zo weinig over de Blue Hors hengsten als mijn moeder...... Nagelbijten / Gniffelen
En dan hoef ik over die voor-oorlogse sperma-verzendwijze nog helemaal niet te spreken.......

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik ben er 3 jaar geleden toch in geslaagd om het voor elkaar te krijgen, mét de nodige trammelant inderdaad.
Van het resultaat heb ik geen moment spijt, het was de moeite wel waard uiteindelijk *LOL* .

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 10:17

Nou, het loopt inderdaad geen storm. Is mijn merrie nou echt uniek? Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:21

Als ze bij Blue hors nou commercieel handig zijn verhuren ze het beestje voor één jaar naar Nederland.
De HK-commissie was enthousiast genoeg (maar er kan natuurlijk veterinair van alles aan mankeren. Dat weet je met die buitenlanders maar nooit.. Nagelbijten / Gniffelen)

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 10:26

Nou, in Denemarken is vraag genoeg nog begreep ik, maar daar moet je je merrie naar BH brengen, want ze versturen in Denemarken niks.

Heb zo het vermoeden dat ze hem nogal graag exclusief willen houden. Knipoog
Aan de kwaliteit van het verse sperma zal het niet liggen, want die is bijzonder goed. Diepvries wat wij hebben gehad zat echter niets levends in destijds.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 10:40

Nou, verbaast me toch een beetje dat er kennelijk zelfs niemand een veulen verwacht Scheve mond .

karinna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:03

Ik had graag gebruik van hem willen maken (helemaal als ik zie wat er van kan komen Knipoog ), maar had geen zin om mezelf problemen op de hals te halen ivm verzendsperma via de IJzeren Man.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 09:24

Kan me er iets bij voorstellen. Tong uitsteken

voyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:12

Ik heb er toch voor gekozen mijn merrie te laten insemineren met Don Schufro!
Is vorig week gebeurd, dus over twee weken weet ik of ze ook daadwerkelijk drachtig is!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 15:20

Goede keuze hoor Voyou! Hoop voor je dat ze drachtig is. Ben nu al benieuwd naar je veulen volgend jaar Knipoog .

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:23

Je zou het altijd via Kathmann in duitsland kunnen proberen om info of sperma te krijgen. Die zijn ook verdeler van Blue Hors hengsten waaronder Don Romantic.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 19:37

Beter laat dan nooit.. op mijn stage hebbe ze een Jaarling van Don Romantic.. is nu ingeschaard dus loopt lekker buiten in t koppel, super bewegen, lekker brutaal ding, mooie aftekeningen en snel achterbeen.. Moeder is van Livingstone.. Beestje was reserve-kampioen op de veulenkeuring in Vrouwenpolder 2006.. heel leuk ding iig!

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:07

Ik vraag het ook gewoon nog een keer........
Zijn er NU mensen met nakomelingen van Don Romantic????

Ik heb een onderhand 6 jarige merrie van Don Romantic x Painters Row.
Super makkelijk fijn beest kan er alles mee buiten rijden wedstrijden beetje springen.

Met zadelmak maken was ze erg bang en schrikkerig/schieterig maar toen ze eenmaal door had wat de bedoeling was werd het echt een heerlijk paard. Nu mag ik toch wel zeggen dat ze echt bomproof is geworden.

Helaas heeft ze een heel gevoelig huidje (allergische reactie op vliegenbeten) en heel snel drukkingen (van de deken op haar schoft, en bij de singel)......

Maar wel echt een heerlijk beest echt me maatje!!!!