Volgens allbreed staat hij denk ik in Duitsland, op allbreed vind ik 5 nakomelingen. De fokker(s) van Marco zijn de gebroeders Maat van stal Kompas in Uithoorn.
Wij hebben een nakomeling gehad van Kompas Solferino, hij komt uit dezelfde moeder als Marco en is daarmee dus een halfbroertje.
Die merrie was niet groot voor een sectie K, 1.32 ongeveer en was erg ondeugend met rijden maar verder heel lief. Zij loopt nu in Zweden, we hebben ook nog een dochter uit haar gefokt, die is voor de sport verkocht naar Denemarken.
Kompas Solferino is afgekeurd op zijn nakomelingen naar mijn weten.
De stamboom klopt wel, maar van dit laatste antwoord.. weet ik niet of we het over dezelfde hebben, haha... hebben jullie allemaal ook een welsch dan? ik heb een welsch k.
We hebben het niet over dezelfde... Ik schreef dat wij een nakomeling hebben gehad van een halfbroer van Marco Kompas Marco heeft in Nederland bijna niet gedekt volgens mij.
Zoals je in mijn onderschrift kunt zien fokken wij met Welsh sectie A en Part Bred pony's.
Wij hebben van de week een jaarling hengst van vorig jaar gekocht. Deze hengst stamt af van Kompas Marco Pilat en die staat in Buitenpost op stal pilat als je een foto wil dan moet je het mar zegge mvg janco
hey hallo break sd mijn zus (iesolde) heeft al een foto voor je erop gezet dat is onze marco kompas die 19 mei 1 jaar is geworden ik heb self hier ook nog een foto van em groeten janco
hallo hier is trouwens ooknog een foto van kompas marco zelf ik weet niet of jij deze bedoelt maar dit is de vader van onze kompas marco http://www.stalpilat.nl/home/images/1-36.jpg mvg janco
hooiiii ik heb zelf geen afstammeling van hem. maar ik heb op hem gereden. hij is echt heel leuk het is een echte hengst. hij zweefde over de bodem heen mijn pony is van pilat's nynke
Een is een vosje, D-ponymerrie. Startte afgelopen winter nog in mijn ring. Voorheen Nederlands Kampioen op Hippiade D-Z1. Daarna nogmaals uitgebracht t/m Z2 niveau met 2e ruiter en inmiddels verkocht. Leuke pony! De ander is een koffievos, óók een D-ponymerrie. Niet zo'n makkelijk pony. Kon snel wat sterk worden.
Pilat's Nynke is heel erg leuk !! ik heb er laatst een onderlinge wedstrijd opgereden want mijn pony kon niet mee en toen ging ik op haar en toen ben ik 2e geworden!