Bij ons op de manege staat een pensionpony met dezelfde vader, hij heet Morgenland's Sander. Ik zal wel eens een keer een foto van hem maken! Groetjes!
Speyksobosch Nelson is de opa van mijn pony, ik heb jammer genoeg geen foto van hem
amandasuante
Geplaatst: 03-12-12 00:25
hai,
een oude topic,maar ik heb ook speyksbosch neslon als vader en sujardi als moeder.leuk, ik ben ook druk op zoeke naar meer info,. suante heeft ook een een jaar jonger zusje als suante en ze heeft sumei, en is een bekende springer in finnland, jammer zo ver weg,,, l.bokje is haar fokker,.
en er zijn best veel foto's te vinden ook de opa van su,,, dat is julio mariner xx.
alleen zo jammer, dat je sumei terug vind en suante niet, dan behalve het veuelenboek... foto's van suante haar moeder zijn voor mij niet te vinden...zij heet rowolds judy.
hey, op je site zag ik dat je ook euroriding hebt, exact dezelfde als suante, grappig....als die nageslachten van speyks,,,,vind ze ook echt allemaal op su lijken, ik zie haar overal een beetje in terug, nizar he! b:)
SuzanneOV
Geplaatst: 04-12-12 14:36
Hier ook een Speykbosch Nelson,, welsh K ruin van 16 jaar Verder kom ik er niet veel tegen, wel een andere Speykbosch henst, maar Nelson zie ik hier toch vrij weinig?
Martina83
Geplaatst: 24-01-14 00:02
De moeder van mijn paard is speyksbosch. Apricot en moeders vader was speyksbosch Nelson en de vader hamrik's martell