Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze is een Ganges x Gelviro, en dat zijn beide zonen van Renovo. Ze is 3 jaar, en een paar maandjes onder het zadel. monroe schreef:Wat mij opvalt aan mijn Ronaldo's en aan de Ronaldo's die ik gezien heb is dat ze vreselijk graag voor je willen werken,ze nuchter zijn maar niet te flauw.
Heb een zoon van Renovo, een bruine ruin, bijna 25 jaar oud.
ik start L1 met 9 winst met hem en hij doet het heel goed! hij is fijn te rijden maar je moet wel weten hoe je met hem om moet gaan, als je niet eerlijk met hem omgaat wordt het niet echt gewaardeerd haha
ontplofing dus haha, maar lijken jullie ronaldo's ook zo veel op hun pappa???? en mijne is suprr lief, springen kan hij dressuur en buiten is hij ook zeer braaf! en bokken kan hij ook als de beste hij doet hand-stand-overslag!

veder is ze wel heel lief maar wel een beetje een kennig.. plientjedres schreef:ik had er eentje van hofmeester, ook van reovo.
heb m1 met winst gereden.
het was dat ik hem gewend was want wat een draak was dat.
heb hem 7 jaar gehad en hij heeft echt 7 jaar lang zijn truckendoos open getrokken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TBIOU4Q7.jpg