leeft/dekt palfrenier nog?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

leeft/dekt palfrenier nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 07:35

Palfrenier is geboren in 1974, fokte vooral springnakomelingen. Echter, ik kan Palfrenier niet meer vinden op de hengstenlijst van het kwpn, maar wel op de hengstenlijst van het ES.
Is Palfrenier ooit afgekeurd? zo ja, waarom.
Dekt hij nog wel bij het ES (gezien z'n leeftijd)?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 07:57

Palfrenier is in 1993 afgekeurd, maar omdat toen de melding kwam dat de hengst verkocht zou zijn naar Italiƫ, is dit nooit gepubliceerd als zodanig, maar er werd in het hengstenboek gemeld: export naar Italiƫ.
Later bleek deze verkoop niet doorgegaan te zijn, maar uit het hengstenboek wordt het niet duidelijk waar de hengst gebleven is.....de neiuwe eigenaar heeft wel bezwaar ingediend tegen de afkeuring maar dit is niet gehonoreerd. Dus als hij nog leeft, hij is in ieder geval afgekeurd voor het KWPN.

Even zoeken met GOOGLE levert dit resultaat op:

ES stamboek en Palfrenier

Het is dezelfde Palfrenier als in het hengstenboek. Bij het KWPN had hij stb nr 200.

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 08:06


Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 08:14

Dan denk ik dat de kortste weg is om bij het KWPN zelf aan te vragen waarom deze hengst is afgekeurd, want dat is niet gepubliceerd in het hengstenboek, er staat alleen bij DAT hij is afgekeurd Verward

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 08:21

Zie je Pb.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bibi1995, Casca, DWensink, jazzejam, maessie en 60 bezoekers