ik zoek naar een mooie hengst voor mijn pony 1.46..
Ik heb overal zoeken naar een hengst maar ik vind zo moeilijk kiezen..
willen jullie graag mij helpen?? goede hengst en niet probleem enzo en ook voor wedstrijden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TeeGee schreef:Wat voor pony heb je? Wat zijn haar sterke en zwakke punten? Afstamming? Wil je springen of dressuur?
Je geeft nu een beetje weinig info.

sarabande schreef:Als jouw merrie de helft van een tweeling is heb je grote kans dat er een paard uitkomt als je met een rijpaard hengst dekt.
Zelfs als je met een ponyhengst dekt zou het veulen wel eens veel groter kunnen worden dan de moeder is.
Wat wil je met het veulen gaan doen???
L0veJ0la schreef:mijn pony is tweeling..
Wat wil je met het veulen gaan doen? ik wil met haar zelf leren geven en ook zelf houden.. opbouwen en zo ook later op wedstrijd samen tot ze/hij 3 jaar is..
shan schreef:Misschien is het toch beter om een paar foto's te plaatsen.
1 van de zijkant gezien en 1 terwijl ze los in de wei of de bak draaft ofzo. Mensen kunnen je dan beter advies geven.
Met zwakke punten bedoelt men de dingen die minder goed aan haar zijn. Bijv. een niet zo'n goede stap of een minder mooie hals oid.
Misschien vind je het juist niet erg als het veulen uiteindelijk wat groter wordt?
Dan heb je zelf voor later ook een leuk rijpaard.
Dan kan je er ook een paardenhengst ipv een ponyhengst op zetten.
sarabande schreef:L0veJ0la schreef:mijn pony is tweeling..
Wat wil je met het veulen gaan doen? ik wil met haar zelf leren geven en ook zelf houden.. opbouwen en zo ook later op wedstrijd samen tot ze/hij 3 jaar is..
Ik bedoel wil je iets dat zo groot is als een paard of een pony, omdat jouw pony waarschijnlijk eerder paarden dan pony's zal geven.