Ik wil het aan iemand vertellen dus daarom ga ik mijn lange verhaal hier neerzetten en hoop ik dat mensen mij kunnen helpen.
Vandaag is de dag dat ik myn haflinger waarschijnlijk zal moeten verlaten
Ik typ dit dus met mijn tranen in mijn ogen.
Ik zal het even uitleggen.
Ik heb een haflinger haar naam is Heidy en ze is 21 jaar oud.
Ik heb haar van mijn opa gekregen en ik ben er heel blij mee.
Ik woon zelf in helmond en mijn paard staat in mierlo 7 km van myn huis af.
En daarom wou ik heel graag dat ik heidy in helmond had staan maar nu komt het probleem:
Mijn opa een hele lieve man waar ik niet zonder kan maar helaas wil hij mij niet begrijpen
Hij is heel lief voor heidy maar TE lief hij geeft haar veel te veel eten mijn pony is veel te dik en ik heb het hem al verteld
maar hij zegt het is een boerenknol dus hij kan het wel hebben. Maar ik en mijn vriendinnen weten dat ik gelijk heb.
Als dit zo doorgaat zal ik haar naar de paardenhemel moeten laten gaan want dan word ze hoefbevangen ik kan haar goed onderhouden als ze dichterbij staat. Maar dat wil mijn opa niet en hij luistert maar niet.
Kan iemand mij helpen ik zit er zo erg mee en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ik wil dat mijn paardje de oude word en dat ze weer normaal word en dat ze dicht bij mij staat.
Maar mijn opa zit hier zo in de weg en ik krijg hem maar niet overgehaalt. Ik heb alles geprobeert
praten helpt niet ik heb zelfs een keer geschreeuwt niks helpt.
Wil aub iemand mij helpen
Aub laat iemand my helpen zodat ik weer gelukkig kan worden met mijn paard

Foto's van hoe ze er werkelijk nu uit ziet komt nog !
Groetjes van Sanne en mischien de laatste hoefjes van Heidy

ik wil iedereeen bedanken voor hun steun jullie hebben me echt geholpen en vooral: