Wie weet een goede hengst, die veel springvermogen en maat vererft? Ben in het bezit van een hele vlugge, snelle, zeer gevoelige kleine merrie uit zeer goede merriestam. Wie kan mij goed advies geven? Zelf zit ik te denken aan: - Tangelo vd Zuuthoeve' - Berlin - Zurich - Indorado of ......
ik heb ook zo een merrie, en was naar hetzelfde opzoek! wat dacht je van Vaillant www.oldenhoff.nl Maat, veel vermogen, en komt uit ene lijn van zeer goede springpaarden die ook nog goed te rijden zijn/waren!
Een kennis van mij heeft ook een kleine bloederige merrie, springgefokt en heeft haar nu drachtig van Vainqueur (www.tewis.nl) Dit is een kwpn hengst, duits gefokt en heeft een braaf cool karakter en geeft dit ook door. Verder is hij springgefokt en heeft een goede maat. Kijk dus ff op de site.
Dit soort topics horen op het subforum EHK(exterieur en hengstenkeuze). Er zijn daar bepaalde eisen voor de topics mbt de informatie die minimaal over de merrie gegeven dient te worden, omdat jouw topic daar bij lange na niet aan voldoet zet ik dit topic op slot(ipv verplaatsen naar EHK).
Je kunt een topic voor je merrie openen op EHK met daarin de juiste informatie.